Hoi!
Ik ken een jongen van mn werk, en hij is 21 en ik vind hem heel erg leuk. Niet omdat hij superknap is ofzo, maar gewoon omdat ik heel erg met m kan lachen (ik vind dat hij de beste humor OOIT heeft. echt. de beste humor OOIT ). Ik heb geen kriebels in mn buik, maar ik wil wel heel graag bij hem zijn en ik denk constant aan hem. Ik ben zelf trouwens 17.
Oh en we flirten altijd voor de grap met elkaar, maar echt op zoân sarcastische manier (zijn ergste dreigement is: als je dat doet dan ga ik je zoenen!). Het klinkt nu wel flirterig maar het is heeeel sarcastisch! En we hebben ook een paar dagen (nu nog steeds eigk nu ik erover nadenk) âverkeringâ gehad, omdat ik zei âJe vĂndt me wel leuk!â en toen zei hij âJa, klopt, wil je verkering met me?â. Erg lollig allemaal dus
En nu heb ik vrijdag een date met hem (maar ik heb hem ervan verzekerd dat het geen date is!), we gaan naar de film als vrienden, omdat we elkaar eigenlijk alleen op werk en msn spreken en dat vonden we allebei een beetje raar.
Duss nu spreek ik 'm op msn, en ik vroeg wat hij van me vond. Wat hij zei was iets zoals: Ik vind je echt leuk hoor, niet in verliefd zijn ofzo, maar ik kan met je lachen, en dat vind ik heel leuk!
Hij heeft me wel eens verteld dat leeftijd voor hem opzich niks uitmaakt, want hij heeft met zichzelf afgesproken dat hij echt 100% voor een meisje gaat (ook al is ze 15) als hij haar écht leuk vindt.
Dusss: de eindvraag! Moet ik hier nou werk van gaan maken, of gewoon goeie vrienden met hem worden? Als ik er werk van maak heb ik dus kans dat hij me wĂ©l leuk gaat vinden, of dat ik mezelf heel erg voor schut zetâŠ
Sorry voor het lange, vluchtig getypte verhaal. Hope you can help?