Werk ontslag? Help!

Hey Meiden,

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb nogal wat aanvaringen met mijn baas. En dan niet mijn echte baas, maar een soort tweede baas die aanwezig is als de echte baas er niet is. Hij is ongelofelijk vervelend tegen me etc.

Nu is er net weer iets voorgevallen en toen heeft hij naar me geschreeuwd en me uitgescholden e.d. Hij heeft gezegd dat ik beter ‘op kon rotten’ naar huis.
Dus ik heb mijn spullen gepakt en heb de toko verlaten.

Nu zit ik nogal te twijfelen of ik ontslag ga nemen. Ik wil dit zo dan nog doen, dus dan ga zo richting me werk. Maar ik heb nog geen ander werk… Waarschijnlijk moet ik nog wel doorwerken tot er vervanging is.

Wat zouden jullie doen? Help!

Ik zou duidelijk maken aan die tweede baas dat als hij niet normaal kan doen hij maar beter een nieuwe werknemer moet zoeken. dat accepteer je toch niet?
En ik zou met de echte baas dit voorval doorspreken, en hem vertellen dat je echt niet die houding pikt.

Het vervelende is dat het familie van elkaar is. En ze altijd aan elkaars kant zullen staan, dus het bespreken met de echte baas is niet echt 'n optie… Maar dankjewel.

Wauw, sorry hoor, maar als baas kan hij je niet maken om ‘op te rotten’. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik zou sowieso onstlag nemen, dan zoekt hij het maar lekker uit.

Ik zou echt geen ontslag nemen! Ik zou eerst nieuw werk vinden, dan ontslag nemen en dan verder met je leven xD

Ik ga denk ik toch zo maar naar me werk…

Als je het geld nodig hebt, blijven werken tot je een andere baan hebt. Anders ontslag nemen.

Ik heb PRECIES het zelfde probleem!!

maar ik heb nu een andere dag geplant om te werken !.. als hij niet werkt :S
Maar hij zegt dat hij me snel ontslaat en hij zegt dat hij heel boos op me is ( om niks:P)… maar ik ben gelijk gaan zoeken naar een andere baan !!.. ik ben alleen niet aangenomen :woman_facepalming:
wat ik nu ga doen als ik hem tegen kom is heeeeeeel erg negeren :kissing:
maar het is wel tering vervelend !!!

Suc6 !!!

Nou, ik heb ontslag genomen. Ben gelijk wat winkels langsgeweest om te informeren voor werk. Heb al een sollicitatieformulier ingevuld enzo. Ik heb nog een maand om te werken, opzegtermijn. Dus komt goed hoop ik!

Iedereen zegt wel meteen ontslag nemen
Maar als je dat doet, moet je eerst ander werk hebben
Ik had een rot baas bij La place, maar had wel ontslag genomen zónder dat ik daadwerkelijk ander werk had
Meisjes jullie moeten daarop echt letten tegenwoordig vindt je nauwlijks goed/leuk werk

Werk zoeken, Klacht indienen, Onslag nemen :grin:

Mwah, dat hangt er ook nogal vanaf of je werkt omdat je het geld nodig hebt of meer voor wat extra geld.

Ik ga morgen ontslag nemen, en heb ook nog geen ander werk…
dus maar hopen dat ik snel iets vind!

Ja maar ik bedoel in het algemeen
Ik had op hondere dingen reageert, maar ze reageerde niet terug of ze hadden al iemand anders
tsja en dan moet je het zien te rooien met een paar centen

Doorwerken tot er vervanging is kan en mag niet. Je neemt gewoon lekker je ontslag en jij moet een bepaald aantal weken nog uitwerken, klaar!
Maar… Eigenlijk vind ik dat je eerst ander werk moet zoeken en als je bent aangenomen ontslag moet nemen… en dan zou ik die 2 eerste maanden niet afwachten want als je daarna nog ontslag moet nemen dan duurt het nog langer.

Heb je dit verhaal eerder gepost? Ik weet zeker dat ik dit al eerder heb gelezen :stuck_out_tongue:

Ehm als jullie nou even lezen zie je dat ze dus al ontslag heeft genomen.