Ik zit dus met een probleem. Voor het vak general arts heb ik begin december een mindmap moeten maken. die had ik in de les niet af en moest hem in haar postvakje stoppen. Een leraar aan wie ik vroeg om t in haar postvakje te doen wou m niet aannemen omdat je alles waar je een cijfer voor krijgt bij administratie moet inleveren. Ik dus naar administratie gaan en m inleveren, en toen kreeg ik ook zo’n briefje dat ik het heb ingelverd.
Echt twee weken geleden komt die docente naar me toe van ja ik heb m nog niet en toen ging ze zoeken blablabla en toen zei ze zoek dat briefje maar. Ik zoeken dus maar ik kon hem niet meer vinden. Toen zei ze ja of je krijgt geen cijfer, of je krijgt het klassengem. Ik vond dat wel prima omdat dat dus of een 8 was of niks (en ik sta een .
Stuurde ze me zo een mail opeens gister van ja als je dat briefje niet vindt dat beschouw ik het als niet ingelverd aka ov. Ik vind dat echt bs, ze kunnen dat toch niet maken? Ik had idd beter op moeten letten dat ik het briefje bewaar maar ze komt er ook echt 2maanden later mee.
Maar ja die docent heeft dus een grote hekel aan mij en ik word al ‘‘in de gaten gehouden’’ door haar dus ik heb niet echt zin in ruzie, maar als ik haar zie word ik echt geirriteerd probably
Wat zouden jullie doen in deze situatie?