[i]Dag meiden,
Voor het geval dat; mijn bijbaantje laat ik even anoniem (sommige die me hier volgen of kennen, zullen wel weten waar ik werk… Gelieve dit dus hier niet te plaatsen, helaas, je weet maar nooit of men mij hier herkent…)
Ik heb een probleem.
Ik ben te beschrijven als een meisje dat heel veel doet voor school e.d. Nu doe ik de opleiding apothekersassistente en loop momenteel stage. Maar ik heb één probleem. Mijn werk, denkt dat ik, gewoon altijd kan werken of wat dan ook. Ik zit met het volgende; Iedere dag om 6 uur 's ochtends uit mijn bed en vervolgens laat in de middag/avond thuiskomen. Tussendoor belt mijn werkgever vaak of ik 's avonds kom werken (vullen). Ik kan niet, gewoonweg omdat ik sowieso een hele dag school/stage er op heb zitten en mijn leer- en huiswerk gaat voor.
Ik heb in de zomervakantie, voor aanvang van schooljaar 2010/2011, expliciet toestemming gevraagd dat ik zowel de dinsdag als de donderdag vrij wil houden, in verband met dat ik zit met het openbaar vervoer en dus kei laat thuis ben en ook mijn huiswerk moet maken thuis (helaas reis ik alleen met de bus, dus huiswerk maken in de bus is geen optie). Die toestemming heb ik ook gekregen.
Alleen nu ben ik bang dat ik een officiële waarschuwing zal krijgen. Omdat ik gewoon niet kan werken in verband met school en dat ik het veel te druk heb ermee.
Zucht, ik ben even radeloos. Ontslag nemen heeft weinig nut, want ik heb in november een cursus gedaan op hun kosten, dus ik moet een minimale tijd van een jaar na diplomering blijven, anders mag ik het terugbetalen. Ook zoeken ze in de detailhandel/gezondheidsbranche weinig personeel…
Wat te doen ?[/i]