Werk en eten

Hey dames, ik wil graag afvallen me enige probleem is als ik Bijv moet werken van 17:00 tot 23:00 kan ik niet avondeten. Ik kan daar wel eten maar is ongezond eten daar en zelf meenemen wil ik niet. Maakt het wat uit als ik om 16:30 ga avond eten? Het gaat toch uiteindelijk om de hoeveelheid kcal als ik die maar haal.

Ja ik zou dan gewoon iets lichts eten voordat je gaat werken. Heb je wel pauze?

Hoezo wil je niet zelf iets meenemen? Dat lijk mij wel het handigst.

Ik zou ook zelf iets meenemen. Om 16.30 uur kan je prima avondeten maar houd er rekening mee dat je vrij snel honger hebt en je daarna/tussentijds nog wat kleins zal moeten eten.

Gewoon vroeg eten en een stuk fruit ofzo meenemen voor later op de avond.

Stuk fruit meenemen is toch niet zo’n probleem?

Dit. Of van die maaltijdsalades daar op eten.

Lunch en maaltijd omdraaien, dus rond een uur of 1 al warm eten en dan 's avonds iets van wraps, brood of een salade?

Ik werk ook altijd om die tijd en ik eet mijn avondeten altijd om 16.30. Als ik dan thuis kom na het werken eet ik gewoon iets van fruit of crackers met iets erop. Ik heb van 17.00-23.00 uur ook nooit honger omdat het altijd zo druk op mijn werk is dat ik geen tijd heb om over eten na te denken.

Waarom wil je niet zelf meenemen dan? Wat ik zelf zou doen is om half 4 iets lichts eten om de stevige trek de komende paar uur te stillen en dan eten meenemen om tijdens je pauze op te eten.