Werk , bang en onzeker ?

Hoi allemaal ,

Ik heb echt een groot probleem…

Ik werk sinds een paar maandjes in een supermarkt. In het begin vond ik het super leuk. Lieve teamleiders en leuke collega’s… Maar nu na 2 a 3 maanden voel ik me niet op me plek.

Ik krijg lullige reacties of helemaal geen reactie. Ik heb het idee dat ik alles fout doe…
Ik weet echt niet hoe ik me hier moet uit redden?

Can anybody help me ?!

Geen reactie van klanten of collega’s?
Collega’s moeten normaal tegen je doen maar klanten zijn nou eenmaal asociaal soms… Ligt niet aan jou.

Nee ik bedoel
Me teamleiders die negeren vragen of geven heel lullig antwoord … De klanten is inderdaad nou ernmaal zo…

Maar door de reactie wordt ik onzeker en bang ik durf nauwelijks naar me werk…

laat je nooit naar beneden halen. Nooit. Ik werkte ook en dacht dit soms ook maar blijf jezelf. voel je je niet thuis? stop heb ik ook gedaan :slightly_smiling_face:

Teamleiders kunnen zo reageren omdat ze misschien een slechte dag hebben. Vind voor iedereen een excuus, maar laat dat niet je dag verpesten of je daardoor onzeker laten voelen

Teamleiders heb ik ook gehad! Uiteindelijk heb ik gewoon ontslag genomen, had ik meteen moeten doen. De eerste dag vertelde ze me alles in 3 minuten dus ik moest alles onthouden en daarna zei ze “als je nog iets wil vragen moet je het doen!” dus na een kwartier vroeg ik haar wat (ze stond naast me) begint ze toch te schreeuwen dat ze dat al heeft verteld en ik moet luisteren :’) had toen eigenlijk meteen weg moeten gaan.

Dus mijn tip: als het zo erg is, zoek wat anders!

^
Dat had ik ook. Rare dingen. Ik vind mensen moeten gewoon hun mond open doen en er wat van zeggen.

Ik werkte in een verzorgingshuis voor mijn studie en was er nog niet heel lang, kon met bijna alle collega’s goed opschieten behalve de ‘belangrijkes’ zeg maar. Ze snauwden heel erg en als ik iets vroeg werden ze boos en keken ze me aan alsof ik achterlijk was en dat ik het maar gewoon moest weten. Dat heb ik aan kunnen geven bij de teamleider en die gaf daar ook geen gehoor aan en ik kon er dus niks meer mee. Kom ook niet zomaar weg want het was verplicht voor school. Gelukkig ben ik nu klaar.
Heb zoiets ook op mijn werk gehad en zowel mijn baas ala mijn teamleider waren precies hetzelfde. Ik heb toen zsm ontslag genomen. Zelfs daar werden ze boos om.
Ik zou als ik jou was daar weggaan. Naar je werk met een kut gevoel is echt niet goed. Probeer een andere leuke werkplek te vinden! Succes

Had ik ook. Werk er allang niet meer

Maar… Ik heb werk nodig… Hoe moet dat?

^ Ander werk zoeken.

Zoek een ander baantje. Je moet echt niet ergens blijven hangen waar je je niet goed bij voelt. Dat moet je jezelf echt niet aan doen.

Gewoon opzoek gaan naar iets anders…
Je moet jezelf echt niet zo laten behandelen, met tegenzin naar je werk is niet goed.

Er zijn heel veel leuke baantjes, vooral nu in de vakantieperiode!

Wat is nou belangrijker, je baantje of dat je gelukkig bent? Ik snap dat je geld moet verdienen, maar ik denk dat het hierbij om een bijbaantje gaat en niet om een fulltime baan waarvan hypotheek/huur/verzekeringen van afhankelijk zijn?
Gewoon direct stoppen en iets anders zoeken. Je bent jong, nu kan het nog

Ja dat is waar … Ik ben wel bang om ontslag te nemen dan…
Ik moet straks ook werken en heb nu al buikpijn ):

Gewoon er mee stoppen en idd lekker een ander baantje gaan zoeken.

Als je al buikpijn hebt bij het idee dat je moet werken, zou ik zeker ontslag nemen.
Kun je trouwens wel zomaar ontslag nemen met je contract?