Werk afzeggen

Hallo iedereen!

Ik zit met een probleem. Vandaag vier ik mijn verjaardg met familie, daarom heb ik twee weken geleden vrij gevraagd. Op de planningborden sta ik echter nog steeds ingepland. vandaar ook dat ik straks, als de winkel open gaat, even bel om na te vragen of het goed is doorgekomen.

mijn vraag is nu; wat ga ik doen als ze vergeten zijn dat ik heb gezegd dat ik dan niet kan werken? ik heb niet zo’n zin om nu al te bpek te staan als het meisje dat niet kan plannen, want dat had ik dus wel gedaan.

Up

Gewoon duidelijk zeggen dat je het ruim optijd hebt aangevraad, en dat je er vanuit ging dat je werk daar professioneel mee om gaat. ofzoiets :stuck_out_tongue_winking_eye:

misschien een klein beetje beledigend naar hen toe dat laatste maar toch…

Gefeliciteerd ^^

Hmm, ja is niet jou schuld. Ik zou sowieso niet gaan werken, want dat zou ook lullig voor je familie enz zijn. En als er tegen in gegaan wordt dat het jou schuld is, dan zou ik gewn duidelijk aangeven dat je het wel van te voren hebt aanggeven… En gefeliciteerd natuurlijk!!

-

Hoelang wist je al dat je ingepland stond?
Ik zou zeggen dat je het 2 weken van te voren hebt aangegeven en er daarom van uit bent gegaan dat je vandaag vrij was.

Ik zou iig niet gaan werken, want je hebt het tenslotte ingepland. Maar het was misschien handiger geweest dat je het vroeg voor vandaag, want dan was het voor je baas ook makkelijker geweest om even iemand anders te regelen lijkt me.

Ja, klopt. Was handiger geweest als ik het eerder had gezegd, maar goed. In ieder geval bedankt iedereen!

Weten zij wel dat je vrij hebt gevraagd dan? En hebben ze dat goedgekeurd?

Ik zou inderdaad even bellen als de winkel opengaat. De volgende keer zou ik iets eerder controleren of ze je vrij hebben gegeven!

En? Heb je al gebeld? Ben eigenlijk wel benieuwd. Maar als jij op tijd hebt vrij gevraagd, is het goed, lijkt me.

gefeliciteerd, hoop dat je vandaag gwn je verjaardag kunt vieren.

Gefeliciteerd!
En je hebt er ruim op tijd vrij voor gevraagd, dus ze zullen het wel goed vinden. Denk dat ze gewoon vergeten zijn dat ze je vrij had moeten inplannen.