Wereldschool?

Hoi (:
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de wereldschool?
Ik doe dit jaar namelijk 6vwo via de wereldschool, lang verhaal hoe en waarom want ik woon wel nog gewoon in NL haha, maar ik was dus wel benieuwd naar ervaringen, vooral omdat zoeken via google niet zo heel veel oplevert

cheap michael kors handbags

Wat is het precies?

Bedoel je zo’n school waar de kinderen van militairen opzitten ?
Want hier in Brussum hebben we de afnorth internationale school waar al die kinderen op zitten.

Nee de wereldschool is niet echt een school maar meer een soort instantie die leerstof enzo opstuurt naar Nederlandse kinderen die in het buitenland zitten, je krijgt wel gewoon begeleiding alleen je zit niet in een klas om het zomaar te zeggen.

Maar goed, ik zit dus niet in het buitenland haha. Het heeft bij mij ermee te maken dat ik me heel erg verveeld heb op school en dat de school niet wist wat ze met me aan moesten, heel gedoe, en toen kwam de leerplichtambtenaar met de wereldschool.
Dus ik laat me maar verrassen haha (;

Ik heb er wel eens van gehoord op stage.
Dat het een school is voor leerlingen die meervoudig intelligent tot hoogbegaafd zijn.
Maar ik zit in het basisonderwijs, dus hoe dat voor de middelbare school gaat weet ik niet.
Wel gaaf trouwens.

Dankjewel voor je reactie! (:
Bij mij is dat idd ook het geval. Ik ben eigenlijk altijd de perfecte leerling geweest om het zomaar te zeggen, hoge cijfers, nooit problemen, maar op een gegeven moment had ik er genoeg van, ik vond school maar tijdsverspilling haha.
Ik ben daarom ook echt ontzettend blij dat ik nu tenminste mijn eigen tempo kan bepalen en gewoon veel meer vrijheid heb. Als het goed is wordt alles aan het einde van deze week opgestuurd en kan ik volgende week beginnen, ik ben wel eens benieuwd haha.