wereldreis; waar wil jij heen?

hee!
wat zijn nou landen waar jullie echt een keer geweest
willen zijn om te reizen? en waarom?
xxxx

Ik wil een keer naar de VS, ik ben er wel een keer geweest, maar toen was ik 4 en daar kan ik me niet echt veel meer van herinneren. Ik ben gewoon zo benieuwd hoe het daar nou echt is. Je ziet altijd van die films, series en tvprogramma’s uit de VS en ik ben gewoon benieuwd hoe het is om daar echt te zijn :stuck_out_tongue:

Ik zou weer een keertje terug naar Egypte willen,naar Nieuw Zeeland,Antartica,Amerika,Bolivia,China.

Zuid-Afrika, Amerika, Ijsland, China, Hong Kong, Japan, zou ik wel heen willen.

zuid-amerika, china, japan,azie,afrika,
overal wel bijna :confused: alleen niet de koude gebieden :S

Japan, Hongkong, Ierland (daar ga ik misschien dit jaar heen, ik ben wel al heel vaak naar Noord-Ierland geweest, daar woont mijn vriend n_n), Thailand, Ijsland, Noorwegen, Finland, Spitsbergen, Faeroër-eilanden, Estland, Letland, Litouwen en Rusland.

Eigenlijk heel Europa, maar goed xD.

Overal :slightly_smiling_face:

inderdaad overal, het heet niet voorniks een wereldreis.

bij ons kwam pas iemand bij aardrijkskunde en die was op zijn fiets (een 2ehands gazelle) in 4 jaar en 2 maanden heel de wereld door gefietst, echt vet omdat verhaal dan te horen. hij was beren tegen gekomen en moest in een tentje slapen op waterige gronden.

lijkt me super vet

nieuw-zeeland, vs, bahama’s, eigelijk overal

Australie - bagpacken
Marokko - Kleurrijke stad
California - the oc stad!
Parijs - gewoon mijn stad
New York - the fashion
Zuid -Afrika - een droom
Zweden - Wauw!
London - De rode telefooncellen
Canada - het landschap
Frankrijk - de taal! :hearteyes:

Ik wil de hele VS doorreizen, want er is daar zoveel te zien. Qua cultuur maar ook natuur.
Canada wil ik ook graag zien, prachtige natuur. Het lijkt me heerlijk om daar gewoon in die bergen te wandelen en genieten van het uitzicht.
En Ijsland, Noorwegen, Italië, UK

haha, dream on :slightly_smiling_face: het heet wel wereldreis, maar je kunt echt niet de hele wereld doorreizen en in elk land geweest zijn.

tenzij je miljonair bent en jaaaarenlang de tijd hebt,
maar ik schat in dat het gemiddelde meisje dat niet heeft of is. :slightly_smiling_face:

Ik wil weer naar China. =(

welk land zouden jullie als eerst heen gaan =D & waarom ??

ik ben wat inspiratie aan het opdoen

Ik zou wel graag naar Amerika willen, omdat mijn geadopteerde nichtje daar vandaan komt.

maar verder trekken landen als Maleisië enzo me heel erg, ik weet niet … het heeft iets moois!

Ik ben al op heel veel plekken in de wereld geweest.
Toch wil ik nog een keer naar Zuid-Afrika, naar Australië en naar Thailand.

SINT MAARTEN met de zeilboot, baby
http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_sailing.gif
:fu:
oke joke
naar een tropisch eiland

Ik wil overal heen!
Eerst naar Afrika vrijwilligerswerk doen, echt dat wil ik nog zo graag een keer doen.
Daarna in Amerika rondtrekken, en op het eind nog even Australie, lijkt me een erg mooi land.

Nieuw-Zeeland

Ik wil overal wel heen maar bovenaan mn lijstje staan: Nieuw Zeeland, Afrika & Thailand. Maar zou ook nog wel een keer terug willen naar de USA en dan een roadtrip door heel de USA en ook naar Zuid-Amerika nja zoals ik al zei ik wil overal naartoe!