wereldreis:D

hooooi,
ik wou jullie eventjes vertellen over mijn droom:D mijn droom is het maken van een wereldreis:D ik weet nog niet waar ik dan naartoe ga, maar ik weet in elk geval dat ik bijna een heel jaar weg wil, en misschien ook nog in afrika vrijwilligerswerk gaan doen, en ook naar australie:D (vrienden van mij wonen daar)
willen jullie ook een wereldreis maken? en waar wil je dan heen???

xx

heb je enig idee hoe duur dat allemaal is? (:

ja, dat weet ik, maar ik wil t wel heel graag :grinning:

Sparen dan maar zovast :laughing:

Precies hetzelfde als mij :grinning: het lijkt me zo vet! En mijn oom woont in Australië

Je kunt ook tijdens je wereldreis werken en dan valt het allemaal wel mee. Dan kan je met je verdiensten je reis compenseren.
Tuurlijk bouw je geen dikke vette spaarpot op zoals wanneer je werkt in NL, maar de ervaring en wat je allemaal mee maakt, is meer waard dan geld :slightly_smiling_face:

En ja, ik wil ook heel graag een wereldreis maken!! :grinning:

Ik wil ook een wereldreis maken, maar dan als ik een heel stuk ouder ben (:

ik wil dat ook doen.
mja goed he gewoon goed verdienen en sparen.
Ik heb familie in australië, canada en engeland.
Maargoed, mijn stiefoom die vliegt gewoon naar een ander land, huurt een hotel, werkt bij een winkeltje en spaart tot hij weer terug kan naar nederland. (ook grappig, nu is hij 4 maanden in Macau.)

BTW: ik wil later een baan waarbij ik veel reis. =)

Ik ook! Ik ga het alleen niet over heel de wereld doen x] Meer een Azië reis (Thailand, China, Tibet, India, Indonesië… niet Irak o.i.d.)

Ik wil naar Canada en dan ice hockey spelen!!!

mijn droom is ook om ooit een wereldreis te maken. wil iniedergeval heeel graag een keer naar india en china (:

Dat wil ik ook! Ik wil absoluut eens naar Italië, China, Indië, Japan en Thailand! (vooral Thailand, daar ben ik al eens geweest en het was super :grinning:)

Dat wil ik ook! Ik wil absoluut eens naar Italië, China, Indië, Japan en Thailand! (vooral Thailand, daar ben ik al eens geweest en het was super :grinning:)

Dat is altijd mijn grootste droom geweest, om een wereldreis te maken!

leuk dat er zo veel mensen zijn die dat ook willen :grinning:

Dit wil ik. Het liefst in een engelstalig land. En ik wil naar India, dus misschien dat ik dat ga combineren =)

Ook mijn droom! Gelukkig doe ik ook een opleiding waarvoor ik veel ga reizen! Maar het is wel erg duur hoor, dus word sparen sparen sparen.

Ik wil op heel veel plekken vrijwilligerswerk doen en zoveel mogelijk mensen te ontmoeten en helpen. Lijkt me super :grinning:

je kan gewoon
naar plaatsen reizen tijdje werken daar, en doortrekken
mijn tante is 8 jaar bezig geweest!!!