Wereld van Efteling?

Ik en 2 vrienden willen naar de Efteling misschien. Nu is er bij de Hema een actie, dat je voor 26 euro kan. Maar er staat dit:

[i][i]Efteling schittert als nooit tevoren

Er was eens…een Sprookjesbos dat uitgroeide tot een reusachtige Wereld vol Wonderen. De Efteling bestaat 60 jaar en viert dit met nieuwe, sensationele attracties.

Waar wacht je nog op? Koop nu bij HEMA extra voordelig een entreebewijs en beleef in de Efteling de nieuwe watershow Aquanura. Vanaf 8 november 2012 is ook het mooie sprookje “De nieuwe kleren van de keizer” te zien.

actievoorwaarden:

[b]het Efteling-entreebewijs is uw ticket tot de Wereld van de Efteling[/b] en is geldig op één dag in de periode van 24 september t/m21 december 2012
dit entreebewijs is geldig voor één persoon (kinderen t/m 3 jaar gratis) en wordt geactiveerd op de dag van bezoek
bij het verlaten van het park vervalt de geldigheid
aankoopperiode loopt van 24 september t/m 21 oktober 2012
dit entreebewijs is niet geldig in combinatie met andere acties
dit entreebewijs is niet inwisselbaar voor geld, een ander entreebewijs of anderszins
dit entreebewijs mag niet worden doorverkocht of anderszins voor commerciële doeleinden worden gebruikt
met het betreden van het park gaat u akkoord met het parkreglement, terug te vinden op efteling.com
reeds gescande entreebewijzen zijn niet meer geldig
HEMA en/of de Efteling is niet aansprakelijk bij verlies of diefstal van de entreebewijzen
geen restitutie of omwisseling mogelijk[/i][/i]

Wat bedoelen ze met het dikgedrukte? Betekend het dat je toegang hebt tot het hele park? Of alleen tot een bepaald deel? De laatste keer dat ik er was is namelijk minstens 10 jaar geleden en we weten het allemaal niet.

Bedankt!

1. Ja, hier bedoelen ze het hele park mee.
  2. Er is een Efteling topic voor dit soort vragen. Volgende keer graag even de zoekfunctie gebruiken.
    http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-efteling-topic-249473.0.html

O natuurlijk, dat had ik kunnen weten dat er een officieel topic voor was, haha. stom van me.

Maar bedankt!

Slotje.