wenkbrouw uitval

hooi, ik heb echt iets heel raars. als ik met mijn hand over mijn wenkbrouw veeg, heb ik haaruitval, echt heel vreemd, weet iemand misschien wat dit is of wat ik ertegen kan doen?

xxxx

Niet vegen.

Goh.

@TS. Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan, voor het geval dat…

Oke beetje flauw, heb je het ook met je hoofdhaar?

Is het egt elke keer of gewoon toevallig de paar keer dat je het deed?

Ik heb soms dat je ze heel makkelijk uit kunt trekken, misschien zijn het ‘oude’ haren die gewoon losgeraakt zijn maar nog in je nieuwe wimpers blijven kleven ofzo?

Wenkbrauwen zijn wat anders dan wimpers he? xP ^
Kunnen inderdaad best losse oude haren zijn.
Zolang je niet elke keer als je veegt een hele bos vol wenkbrauw-haar eruitveegt en je wenkbrauwen er nog uitzien als wenkbrauwen, zal het wel goed zijn :grinning:

nee niet met mn hoofdhaar…

de paar keer dat ik het deed, dan zal t meevallen toch?

wenkbrAAAAAAAAUw.

Valt gewoon mee, die dingen groeien btw razendsnel terug, maakt dus niet uit!

misschien zijn het hele lange wenkbrauwharen die al heel oud zijn? die vallen vanzelf uit ;d

de topictitel is geschreven met een OU,ze wilde duidelijk maken dat het met eeen AU geschreven word :wink:

Geen zorgen dus. En zoals gezegd, die dingen groeien te snel terug xD Kheb soms ook eens dat ik veeg en opeens haartjes verdwijnen, maar je merkt er egt niets van.

Zijn gewoon oude haartjes. Heb je ook met hoofdhaar, elke dagen vallen er wel haren uit (of je borstelt die oude haren eruit). Niks aan de hand! Heb ik ook met mijn wenkbrauwen, zitten wel een losse haartjes op.

gewoon bijtekenen :slightly_smiling_face: