wenkbrouw stoppels?

Heee,

ik epileer zegmaar die haartjes tussen mn wenkbrouwen, alleen na paar dagen zitten er van die stoppels die te klein zijn om met pincet uit te trekken (heb vorige x prongelijk mn vel eraf getrokken… oops) en van die putjes…

mn vader zei dat ie ze niet zag maar als ik in de spiegel kijk zie ik wel van die zwarte puntjes en ik erger me eraan xD

is er wat aan te doen? of moet je gewoon die stoppels paar weken laten zodat ze lang genoeg zijn om eruit te trekken? :cold_sweat:

Ik heb nooit stoppels bij het epileren ?
echt geen idee hoe dat komt of hoe je het kan voorkomen

oh oke misschien ben ik gewoon raar xD
(of misschien epileer ik niet goed… ik bedoel met epileren namelijk een pincet pakken en die haren eruit trekken xD)

komt omdat de haartjes teruggroeien. Je kunt denk ik alleen wachten tot ze lang genoeg zijn om te kunnen epileren.

arggg dat heb ik ook!!, het liefst ga ik net zo lang door met krabben tot het weg is xD haha, maar dan heb ik de volgende dag een rode vlek tussen mijn ogen :stuck_out_tongue: dus toch maar niet =o

UP
ik wil ook de antwoorden horen :slightly_smiling_face:

Een goede kopen! maar die kost al vaak rond de 15 / 20 euro. Maar vaker als je ze op internet koopt kan je ze ook terugsturen om ze GRATIS te laten slijpen. Koop dus geen ding van 2euro dat zo bot is. Maar koop dan eerder een wat duurder die scherp is.

daar heb ik dus ook last van he :s ik word er ook echt gek van ik zit er de hele tijd aan te friemelen :stuck_out_tongue: ik had trouwens wel laatst bij de hema een epileermiddel gezien, die doe je na het epileren op je wenkbrauwen en zou de groei moeten verminderen… wou ik eens gaan proberen maar misschien ligt het ook gewoon aan het pincet ja :s ik heb mijn pincet nu ook ruim 2 jaar misschien is ie dan gewoon bot? zit er een soort houdbaarheidsdatum op een pincet? :stuck_out_tongue:

Als je al na een paar dagen stoppels voelt dan heb je t haartje niet goed eruitgetrokken… En is je pincet misschien bot…
Daarnaast moet je t met een speciale scrubcreme voor het gezicht tussen je wenkbrauwen scrubben.

[ heb er zelf niet echt last van. ]

Jup daar dacht ik ook al aan.

't kan idd zijn dat je je wenkbrauwen niet goed epileert, en dat je mischien ingegroeide haartjes hebt? of je pincet is niet goed genoeg, waardoor je haartjes er niet helemaal uitgetrokken worden.

je kan altijd ook nog je wenkbrauwen harsen?
ik dacht eerst noooo doet vet veel pijn enzo maar dat valt echt héél erg mee
en t is er dan gewoon uit enzo. echt chill!

inderdaad, en het is super easy, en mooier want je haalt meer haar weg
en ik zelf vind dat het veel minder pijn doet

ja dat deed ik eerst ook maar dan met stripjes die ik dan klein knipte, het deed idd niet zo veel pijn maar ik vond het zo moeilijk om ze op de goede plek te krijgen… ik wou het model van mn wenkbrauwen niet verpesten

.

Zitten jouw wenkbrauwen dan tussen je ogen? o_O

nee, ik epileer alleen het stukje tussen mijn wenkbrauwen :stuck_out_tongue: en tussen mijn ogen typt makkelijker -.- dus vandaar.

Dat zijn doorlopende wenkbrauwen. Ik heb er ook last van, best wel kut, maar als je epileert valt het niet op.
Ik vind trouwens een bot pincet fijner dan een scherpe, zit namelijk altijd heel dicht op mn huid en anders mol ik die helemaal.

bedankt :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik zal eens een goede kopen want er zitten weer 2 vlekken tussen mn ogen :pensive: ik erger me zo aan die stoppels en kan er niet afblijven x]