wenkbrauwgel.

heejj meiden, ik had laatst een wenkbrauwgel gekocht bij etos maar als ik zeg maar daar me wenkbrauwen mee ‘‘in vorm breng’’ dan komen er na paar minuten allemaal opgedroogde stukjes ervan af in me wenkbrauw te zitten, weet iemand hoe k dat kan voorkomen? dankjewelx

Niet te veel er op doen? of een beetje weer wegvegen?
Ik weet het niet x)

Nooit van gehoord :stuck_out_tongue:

ja maar ook als ik een beetje opdoe komt het XD
maar dankje:D!

Ik zou er heel weinig van gebruiken en het met een wimper borsteltje inbrengen

oh dankjewel ga ik is proberen!:slight_smile:
en het is al zon mascara borsteltje… :stuck_out_tongue:

ik lik mn vinger gewoon af en breng mn wenkbrouwen zo in vorm :cold_sweat:

haahaha kan ook XDDD!
en die tip van die haarlak werk tot nutoe goed op me wenkbrauwen kijken hoelang ze in vorm blijven :p…

Misschien is die van de etos niet zo goed? Wenkbrauwgel hoort niet op te drogen in stukjes… Ik heb wel gehoord dat de wenkbrauwgel van de hema goed zou zijn, moet je die eens proberen?

Ja die is goed die gebruik ik ook!

nog nooit van gehoort.
(zo als hier boven al gezegt wordt)
kun je haarlak gebruiken dat blijft mischien beter zitten.

Dude, wist je dat je gewoon Vaseline kan gebruiken? Heb je gelijk geen last van vieze brokken lol.

Ik heb die van essence en die werkt redelijk.

ik heb ook die van etos. Maar bij werkt die goed hoor. Ik doe heel weinig en niet te hard duwen op het borsteltje tegen je wenkbrauw, maar heel licht overheen gaan.

ik heb hem ook en bij mij werkt het ook, je doet misschien teveel op? ik ga er altijd 1 x licht overheen

Doorzichtige lipgloss werkt ook!

Ik denk dat je er minder op moet doen. Ik heb er zelf een van de da, die werkt ook wel goed vind ik.

Dat werkt bij mij ook heel goed, ja!

Ik heb die van de Hema ook, die is perfect

Ik heb die van de Hema ook, die is perfect