Wenkbrauwen

hallo…

ik heb bruin haar en zwarte wenkbrauwen (niet heeel erg zwart)
met wat voor potlood kan ik ze bij tekenen om het wat mooier te maken ?
dat het niet heel erg zwart achtig is ?

xxxxx

Uh, bruin?

Ga gewoon naar een drogisterij of make-up store zoals Sephora en koop een donkerbruine. Ik gebruik normaal dure producten maar op mijn wenkbrauwen gebruik ik altijd die van Essence (kruidvat) van een paar euro en die werkt prima :slightly_smiling_face:

ga naar een drogisterij en vraag wel potlood het beste zou staan. (:

ga naar een make-up winkel en laat je adviseren . :grinning:

Ik zou eerder poeder doen dan potlood. Ik heb zelf zwarte wenkbrauwen/heel donker bruin en ik heb ze alleen nog nooit mooi gekregen met poeder/potlood het wordt gelijk heel streng.

Sowieso geen zwarte, dat vind ik echt lelijk staan. Ik zou bruin nemen, ik heb zelf zwarte wenkbrauwen en daarbij gebruik ik bruine wenkbrauwpotlood, gewoon heel subtiel en héél weinig inkleuren. Daarna eventueel een beetje weghalen zodat het er natuurlijk uitziet.

ik heb ook bruin haar met zwarte wenkbrauwen en ik vind het ook niet bepaald mooi ;p

Als je met bruin over zwarte wenkbrauwen gaat wordt het uiteindelijk toch zwart. Ik denk poeder of lichtbruin is beter, of gewoon niet en netjes je wenkbrauwen bijhouden.

Is wenkbrauw gel niet wat voor je ?
Zou niet voor de zwarte gaan, maar bruin nemen!

ik heb ook hele donkere wenkbrauwen, maar ik heb gewoon een bruin wenkbrauw potlood. Je ziet niet echt veel verschil.