Wenkbrauwen!

epileren, laten doen, whateverr…

bij mij is mijn wenkbrauwen nu helemaal té dun geëpileerd.
laten groeien? nu heb ik gehoord dat sommige haren niet meer teruggroeien.
i blame die mensen bij wie ik het heb laten doen, de kapper dus.
any tips?

en wat doe jij aan jou wenkbrauwen?

Ze zeggen dat als je elke avond een teentje knoflook op je wenkbrauwen doet, dat dat ze laat groeien.
Stink wel :fu:

Nou die groeien dus echt wel weer aan hoor. Was het maar zo’n feest dat niet alle haren terugkomen:P

Dat groeit echt zo weer terug, wees niet bang haha xD

Ik heb een wenkbrauwsetje gekocht bij de Trekpleister voor maar 2 euro haha.
Hij doet het heel goed, en je moet dan met zo’n patroon wenkbrauwpoeder erop ‘doen’ zeg maar. Kan het niet beter uitleggen haha.

Maar misschien dat dat wel werkt, dat doet het bij mij namelijk ook, en ik heb ook dunne wenkbrauwen :slightly_smiling_face:

Nouja, dat de haren niet terug groeien kan zo zijn, wanneer je het vaak epileert maak je het haarzakje alsware stuk en zullen zze niet meer groeien, dus als het 1x fout gegaan is, of in jou geval te dun komen ze heus wel terug!

Gewoon even niet meer epileren!

Gewoon wachten, na een week zie je het al bijna niet meer. Ik liet mijn ma ook een keer mijn wenkbrauwen epileren (ik durf het mezelf niet aan te doen) en toen scheerde ze een heel stuk van mijn wenkbrauw eraf >__< Mjah, ik heb het toen bijgewerkt met oogpotlood en na een week was het niet kaal meer dus viel het niet op.

haha omg da’s wel kut dan haha.
ik epileer niet, omdat m’n pony eroverheen valt en het ook niet echt nodig is :sunglasses:

Na een paar keer epileren groeit niet alles meer terug, maar het groeit denk ik wel genoeg terug hoor;)

Ondertussen kan je ze tekenen , onlangs een artikel met wenkbrauw kits geweest.

Ik epileer ze en teken ze bij, wnt ik heb heel veel haren die deels blond en deels donker zijn, dus dat staat anders zo raar. Dit doe ik btw met een hema wenkbrauwpotloodje, die blijft de hele dag zitten.