Wenkbrauwen

Hello Ladies,

Tegenwoordig zie veel van die fake natural wenkbrauwen, nou was ik benieuwd hoe maken jullie die? Ik heb al veel verschillende manieren gezien en producten maar geen een die me overtuigd :slightly_smiling_face:)

Dus brand los, hoe doen jullie het, welke producten en welke tools gebruiken jullie?

Geen, alleen een oud mascaraborsteltje om ze een beetje te ‘kammen’

Wat zijn fake natural wenkbrauwen? Ik gebruikte vroeger zo’n wenkbrauwpotlood, maar nu doe ik er helemaal niks mee.

hahahah goed topic ik heb echt gwn geen wenkbrauwen… zo blond
vind ik wel jammer want wenkbrauwen geven echt vorm enzo.
ik gebruik soms get brauws van benefit ( koop ik iets duurs gebruik ik het nauwelijks hahaha) maar ik wil het wel echt naturel houden en mijn vriendinnen moeten ook echt honest tegen me zijn als het te obvious wordt!

Ik gebruik gewoon een wenkbrauwpotlood.

Ik gebruik doorzichtige wenkbrauwgel, ik heb wel dikke wenkbrauwen maar de haartjes zijn redelijk ontembaar.

Ik gebruik een wenkbrauwpotlood. Ik heb geen idee wat fake natural wenkbrauwen zijn, dus daar heb ik geen advies voor :stuck_out_tongue:

Heb er even een foto bijgezet met wat ik bedoel met fake natural. Wij noemen t tenminste zo hier he he :grinning:

ik zie geen foto

:cold_sweat:

Nu wel

Ik vind het niet zo mooi. Je ziet heel duidelijk dat het is bijgetekend.

Nou ik vind dat totaal niet natuurlijk en best wel lelijk ook. Dus geen idee hoe je het maakt.

Zijn dit niet die wenkbrauwen die de meeste beauty guru’s hebben? Daar zijn toch vast Youtube tutorials voor?:sweat_smile:

Maaaarr:

Ik gebruik het Tame & Frame pomade wenkbrauwpoeder van NYX
Hiermee vul ik gewoon mijn wenkbrauwen in en dan doe ik er een wenkbrauwgel van essence overheen, gewoon kleurloos, maar dat het poeder gewoon blijft zitten zegmaar

Ik gebruik de Anastasia dipbrow met een speciaal kwastje daarvoor, daar kun je ze heel strak mee tekenen. Als je ze nog strakker wilt hebben kun je concealer rondom de vorm van je wenkbrauwen doen. Succes :slightly_smiling_face:

Ik doe er helemaal niks aan, misschien even 2x per maand beetje epileren. Ik heb van mezelf al volle wenkbrauwen en met de vorm ben ik ook blij. Ik zou niet snel wenkbrauwpotlood of iets gebruiken, ik vind die strakke wenkbrauwen (zoals op de foto in de beginpost) niet mooi, omdat het zo onnatuurlijk lijkt.