Wenkbrauwen

Ik teken mijn wenkbrauwen nu bij met poeder (die van Catrice, in dat zwarte doosje). Maar ik vind het er vrij hard uitzien, terwijl ik helemaal niet veel opdoe. Ik heb donkerbruin haar, een lichte huid en mijn wenkbrauwen zijn vrij dun. Weten jullie of ik beter potlood kan gebruiken, zo ja welke kleur, iets lichter?

Ik denk dat je het al doe maar als je de poeder op heb gedaan even goed doorkammen, dan ziet het er wat natuurlijker/mooier uit

Altijd als ik potlood gebruik, dan zien ze er juist ‘harder’ en donkerder uit. Zijn ze ook nog donker als je die lichtste kleur gebruikt en even door borstelt? Misschien is het gewoon even wennen?

Dat doe ik eigenlijk al haha, maar toch bedankt! X

Ja, ik gebruik de lichtste kleur, anders ziet het er gewoon zwart uit, met de donkere kleur😂

Ik vond dat ookaltijd wat harder eruit zien, maar dan ‘kam’ ik gewoon door mijn wenkbrauwen met zo’n borsteltje en daar vervaagt het wat:P

Ik weet niet of je het al lang doet maar het is ook even wennen, dat had ik eerst ook en in mijn ogen was het hard maar dat was het helemaal niet

Ik gebruikte eerst ook altijd een potloodje, maar die kan je ook niet uit blenden. De poeder die ik nu gebruik kan dat wel. Als je vindt dat ze toe donker zijn kan je ze ook nog een beetje uitblenden. zo worden ze wat lichter en kan je ze eigenlijk in redelijk veel tinten hebben! :wink:

En een veel lichter wekbrauwpoedertje gaan gebruiken? Of geen gekleurde wenkbrauwgel? Ik heb zelf dikke, volle wenkbrauwen en vul gaatjes altijd in met wenkbrauwgel.

Ik denk dat je hier genoeg tips kunt lezen/vragen: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-wenkbrauwen-topic-1-273224.1300.html