Wenkbrauwen

Hey dames,
Ik heb dikke volle wenkbrauwen en ik heb ze nu 3 keer bij verschillende mensen laten epileren. Ik laat ze helemaal vol groeien voordat ik ze laat doen.
Nou lukt het hun elke keer weer om ze toch te verpesten. Een keertje te dun, een keertje steekt er wat uit en een keertje is de 1 dunner dan de ander.

Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken, want ik vertrouw ze nu echt niet meer. Gewoon meiden bij de salon die het met touw doen.

Groetjes

Als niemand het volgens jou doet zoals je ze wil hebben, zou ik ze in de toekomst zelf gaan doen. Kan je zelf bepalen hoe je ze wil hebben. Er zijn veel verschillende manieren om je wenkbrauwen te doen, misschien vind je dan wel een andere manier die een mooier effect heeft.

Gewoon zelf doen inderdaad.

Dat is het probleem haha, ik DURF er niet zelf aan te zitten. 1 haartje eruit trekken kan al heel wat veranderen.

Je kunt ze toch gewoon kammen en de haartjes die uitsteken weghalen?

Je kan ook eerst met een potloodje de vorm tekenen die je wil hebben en dan voorzichtig epileren of haartjes korter knippen.

Ja die haartjes korter knippen is wel een goed plan! Ik ga het proberen. Maar ik moet nu super lang wachten voordat 't uberhaupt aan gaat groeien. Ze heeft ze super dun gemaakt :rage:

Misschien de benefit brow bar proberen? Is wel prijzig maar zover ik zie en hoor wel erg goed, wil er zelf ook graag heen als het mij lukt om mijn wenkbrauwen wat meer te laten groeien.

Misschien de volgende keer een foto laten zien hoe jij het wilt, dan hebben ze ook een betere beeld wat ze moeten doen

Ik heb ze serieus een foto laten zien, en met nadruk gezegd dat ze het niet dun moesten maken. En ze zeiden tien miljoen keer ja duidelijk. Maar nee :hammer:

heb je foto van hoe ze eerst waren en hoe ze nu zijn?

Ja, maar ik weet niet hoe je hier foto’s kunt plaatsen :flushed:

tinypic.com

Ik heb srs nog nooit mn wenkbrauwen geepileerd. Tot een paar maanden geleden waren ze al mooi van zichzelf, ik hoorde vaak mensen zeggen: Wauw, joun wenkbrauwen hebben een mooie vorm. Dus paar maanden geleden stond ik voor de spiegel en keek ik goed. Ik zag wat haartjes in het midden groeien, en dat moest ik er uit halen want anders kreeg ik een unibrow. Dus heb ik het met een nagelknipper gedaan, echt super handig!

Ik zou voor een oudere vrouw gaan met veel ervaring in plaats van een jong meisje. Of het inderdaad zelf doen, gewoon goed de tijd ervoor nemen met een vergrotende spiegel maar tussendoor wel even in een normale spiegel kijken omdat je anders wel snel teveel weg haalt.