wenkbrauwen.

Hey allemaal.
Ik zit te twijfelen om me wenkbrauwen bij te kleuren en te shapen maar ik heb nog niet echt ervaring met welke producten/merken daar goed voor zijn. Is bijvoorbeeld een wenkbrauwpotlood beter of wenkbrauwpoeder ? En wie heeft ervaring met bijtekenen / shapen van haar wenkbrauwen ? Alvast bedankt xx.

Algemeen make up topic!

Algemeen wenkbrauw topic…

Is dat er ook al?
Wist ik niet haha

Ik ben blond en heb dus best lichte wenkbrauwen. Ik laat ze altijd epileren en verven.
Epileren doe ik ook wel zelf. Maar laten verven is echt ideaal.

Heeii, ik dacht eerst ook dat het heel heftig en zo zou zijn bij mij, maar dat viel best mee! Ik had als eerste mijn wenkbrauwen laten epileren omdat het de eerste keer was, en sindsdien hou ik het altijd bij. Ik teken ze bij met een wenkbrauwpotlood omdat ik tot nu toe nog geen goede poeder heb gevonden, maar poeder staat meestal iets zachter en natuurlijker dan een potloodje. Je kunt dit soort dingen eigenlijk overal wel vinden, drogisterijen dan (; Als je ook wil weten hoe je ze precies bij kan tekenen, kleuren weet ik veel, kan je op youtube ook genoeg filmpjes vinden(: Maar ik kam eerst mijn haartjes naar onder, dan teken ik de bovenste lijn, dan dus naar boven kammen en de onderste lijn en daarna nog even de overige plekjes invullen. Vergeet als laatste dan ook niet door te kammen want dat lijkt het weer iets zachter en natuurlijker. Veel succes! (: xx

Let er ook op dat als je iets koopt dan het wel de goede kleur is, want ik ben te vaak thuisgekomen met een te lichte kleur ;d

Ik vroeg aan m’n vriendin in de winkel wat zij de beste kleur vond voor m’n wenkbrauwen.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-wenkbrauwen-topic-1-273224.msg272727279.html#msg272727279

:slightly_smiling_face: