wenkbrauwen

Ik heb lichte en ongelijke wenkbrauwen.
Mijn tante had hetzelfde probleem en heeft ze weg laten epileren en tatoeeren.
Als kind vond ik het al mooi mooie dunne streepjes.
Heeft iemandervaring met permanente make up??
Volgens mijn tante is het pijnloos en makkelijk, altijd perfecte wenkbrauwen.

Marloes

Nee ik heb het zelf niet iemand die ik ken heeft dat wel en ik vind het bij haar heel mooi staan. Alleen zij heeft niet haar wenkbrauw afgeschoren.

Als het mooi gezet, vind ik het echt keurig. Bij Mascha van Beautygloss is het bijvoorbeeld echt heel mooi gelukt vind ik.

Fotootje;

super mooie foto
:upside_down_face:

Ik snap niet wat mensen hier lelijk aan vinden, je ziet niet eens dat het nep is :").

Ik vind een dun streepje afschuwelijk.
Een tante van mijn vriendje die heeft het en ik keek steeds naar haar hoge voorhoofd met zwart kort haar en dan twee grijs/groene tatoo wenkbrauwen.

Misschien kan het algemene wenkbrauwentopic je ook helpen.
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-wenkbrauwen-topic-1-273224.0.html

Een tato streepje vind ik echt het lelijkste wat er is, sorry, ma wat Mascha heeft van Beautygloss is wel erg mooi!

Dat van Mascha is mooi ja, maar dit…
http://www.tattoo-gino.be/wp-content/uploads/2012/11/WENKBRAUW.jpg

foto in link, foto is groot :’)

Ik heb de beslissing genomen.
Vrijdagmiddag worden mijn wenkbrauwen (weg) gepileerd en ze tekent het model van mijn nieuwe wenkbrauwen.
Zaterdag dan worden ze getatoeerd.

Marloes

Krijgen we ook het resultaat te zien?

Bijna niemand heeft helemaal gelijke wenkbrauwen, er is altijd wel een verschil. Ik teken dat verschil gewoon bij met een wenkbrauwpotlood of poeder.
Ik zou je wenkbrauwen niet helemaal weghalen om vervolgens te vervangen door een streepje, dat ziet er nogal nep uit lijkt me. Als je de haartjes die je hebt gewoon bij laat vullen (zoals bij Mascha) geeft dat wel een natuurlijker effect.

Een vriendin van mij heeft laatst haar wenkbrauwen laten verven. Was maar 10 euro en het resultaat vind ik erg mooi en natuurlijk. Ik zou dan niet een al te donkere kleur doen. dan staat het vaak onnatuurlijk.