Wenkbrauwen

Hallo mensen

Een vriendin van me heeft wenkbrauwen die samen vastgebonden zijn en ze wil helemaal niet epileren of ontkleuren. Misschien heeft ze wel anorexia maar ik weet het niet zeker… Moet ze gezonder eten want ze zeggen dat door anorexia donshaartjes krijgt op jouw gezicht.

Ik heb ook donshaartjes op mijn gezicht, en duidelijk geen anorexia.
Dus ik denk niet dat je altijd van uit dat kan zien dat iemand aan anorexia lijd.
Eet je vriendin dan erg ongezond?

Ja. Ik denk dat ze 1 of 2 stuk fruit per jaar eet.

Voedingsstoffen tekort? Ik vind het raar dat je meteen concludeert dat ze anorexia heeft.

Misschien heeft ze gewoon een doorlopende wenkbrauw. Zo’n vriendin heb ik ook XD.

/

Dat conclusie.

well… that escalated quickly

Ik eet ook weinig fruit en heb donshaartjes, heb ik nu anorexia?

troll

Volgens mij heeft echt elk mens donshaartjes op z’n gezicht. Als zij haar wenkbrauwen niet wilt epileren dan is dat toch haar keuze?

Retard alert.

Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op, dus als je donshaartjes hebt, weinig fruit eet en een doorlopende wenkbrauw, heb je gelijk anorexia? :hammer:
Volgens mij heeft ieder mens donshaartjes op zijn/haar gezicht

Heeft ze ook op haar armen veel haar? Dan duidt het erop dat ze gewoon ‘behaarder’ is dan velen van ons… En: bijna iedereen heeft donshar op zn gezicht, de meeste haren zijn blond. Bijna al mijn vriendinnen hebben donshaar op hin gezicht , meestal waar de baar een beetje zit, als jouw vriendin brunette is of gewoon iets donkerder krijgt ze ook geen blonde haren maar gewoon iets donkerder, en een doorlopende wenkbrauw hebben velen… Maar bijna iedereen epileert (zelf enkele jongens in mijn omgeving!!! Die scheren dat stukje tussen hum wenkbrauwe haha) maak je nog maar geen zorgen…bij anorexia zul je haar nooit zien eten, ongezond eten is een heel ander geval… xxx