Wenkbrauwen verven

Haha, ik had al een berichtje geplaatst over wimpers verven. Maar nu over wenkbrauwen verven. Ik heb namelijk van mezelf een soort rare wenkbrauw, de ene kant is donkerder dan de andere kant waardoor het lijkt of ik halve wenkbrauwen heb. (Ik heb blond haar, vandaar. Ik teken het ook bij met wenkbrauwpotlood) Eerst moet ik het laten epileren en daarna verven, maar zouden ze dit in een mooie vorm kunnen krijgen omdat je mijn andere kant van de wenkbrauw moeilijk ziet?

Hebben jullie weleens je wenkbrauwen geverfd en was het resultaat mooi?

foto ?

tuurlijk kan dat,
je kan ook eerst je wenkbrauwen verven en dan epileren?

haha ja heb ik gedaan ik wasnet ernie hahahaha gewoon zwarte wenbrauwen had ik:( haha

Oja, dat kan ook hihi. =D

ik verf ze altijd, bruin. ik heb een warme haarkleur en aangezien mijn wenkbrauwen heel assig zijn vind ik het mooier als mijn wenkbrauwen ook iets warmer zijn van kleur. ik zou je wel aanraden om vaseline aan te brengen voordat je de verf op je wenkbrauwen smeert, anders heb je kans dat de verf op je huid blijft zitten en dit is een heel lelijk gezicht. ook zou ik eerst de wenkbrauwen verven en dan pas epileren, anders heb je kans dat je teveel weghaalt omdat je de haartjes niet ziet!

wat plaats je trouwens veel topics, kan me herinneren dat ik een week terug ofzo ook had gereageerd in je topic. je kan beter al je vragen in één topic stellen!