wenkbrauwen verpest

oke het zit zo ik heb me wenkbrauw dus te ver geepileerd en waar je wenkbrauw hoort te beginnen begint mij nu iets verder en ik schaam me diep want het valt heel erg op :S dus wenkbrauw potlood is geen oplossing zeg ik alvast maar hoe groeien je wenkbauwen zegmaar sneller of andere tips heluup :anguished:?

ik heb gehoord dat het door knoflook sneller aangroeit… misschien moet je ff kijken op google

geen idee, up!

Die kunnen niet sneller groeien. Ik zou tot die tijd subtiel je wenkbrauwen bijtekenen.

Heb het gevonden
ik citeer:

Knoflook sap
Je zal misschien denken dat ik gek ben geworden, maar ik maak echt geen grapje. Knoflooksap is zo’n typische schoonheidstip van oma. Het is vrij goedkoop en verkrijgbaar bij de supermarket, maar je kan het ook gewoon zelf maken (zoek het recept eens op op internet), dus waarom zou je het niet proberen?

de juiste kleur potlood zoeken, en dan met zo’n borsteltje eroverheen gaan zodat je een soort haar-achtig patroon krijgt en dan met een beetje wenkbrauw-poeder overheen gaan, dit is wat ik deed (heb het ook meegemaakt :p) natuurlijk is het niet hetzelfde maar het is maar wat je kiest :grinning:

Laten groeien en bijtekenen. ik heb de mijne ook laten groeien en je ziet er nu niks meer van :grinning:

foto?

Ze groeien snel genoeg hoor. Gewoon een tijdje bijtekenen en het zit er zo weer aan.

Vaseline blijkt te helpen! Een beetje opsmeren en het groeit (blijkbaar) sneller terug!

bij mij niet hoor ze groeien kei langzaam, maarja dan hoef ik ze niet zo vaak te doen haha

als het echt heel erg is zou ik een pony ofzow nemen…want dan zie je je wenkbrauwen niet echt…

Maak je hiervoor een account aan?

Vitamine B pillen. Groeit gauw zat wel weer aan.

Bij is zit het er al weer na een week ofzo :’) Best vervelend want ik moet super vaak epileren -.-’

^ Dat heb ik ook… Ik kwam er laatst achter dat mijn wenkbrauwen helemaal niet zo goed waren als ik in de spiegel zag toen ik ging meten met een potloodje of ze tot de juiste plek doorliepen, waren ze gewoon veelste kort! Dus eventjes niet op die plekken waar het weer moest groeien geepileerd, en na een week was het weer mooi.

(type gebrek, want ben al vanaf 6 uur uit mijn bed… Kan het niet meer zien allemaal )

t’is gewoon echt 1cm korter echt focktop dit :confused: