Wenkbrauwen opvullen; welk product?

Ik ben al een tijdje op zoek naar het juiste product om mijn wenkbrauwen ‘op te vullen’. Ik ben al poeders, stiften en potloden tegengekomen maar weet niet zo goed welke hiervan het beste/fijnste werkt… Iemand ervaring mee?

Daarnaast vraag ik me ook af welke kleur je moet hebben… Ik zie vaak een soort donker/legergroene kleur, zwart en bruin. Ik heb blond haar, maar m’n wenkbrauwen zijn van zichzelf vrij donker… Ben alleen bang dat bij een zwart potlood ze extra donker worden, en dat een bruin potlood niet donker genoeg is…

Wie o wie helpt mij met deze struggles?! :slight_smile:

ik zou denk ik een gel producht proberen die hebben meerdere kleuren en kun je met een kwastje aanbrengen en met een borsteltje je haartjes in model brengen.

We hebben een makeuptopic waar je deze vragen hoort te stellen.
Maar Anastasia dipbrow is erg fijn
wel prijzig

ik vind deze van Essence heel fijn:

Bruin is áltijd donker genoeg. Ik heb van mezelf bijna zwarte wenkbrauwen en bij mij is bruin gewoon goed hoor. Zeker als je blond bent (zoals mij) is het aan te raden om niet te donker te gaan.

Voor kleurreferentie: ik gebruik het Catrice wenkbrauwpotlood in de kleur 040 Don’t Let Me Brow’n en dat is écht al op het randje hoor, ik moet hem heel licht aanzetten want hij is iets te donker.

Die wenkbrauwpoeder van Catrice is heel goed! Net zoiets als dat plaatje hierboven van Essence :slightly_smiling_face:

|Mag in het algemeen make- up topic