Wenkbrauwen lichter maken

Ik heb van mezelf nogal donkere zwarte wenkbrauwen en lichtblond haar. Daardoor vallen me wenkbrauwen erg op en dat vind ik niet zo mooi. Nu zit ik erover na te denken om ze te verven/bleken, heeft iemand van jullie ervaring met je wenkbrauwen lichter maken? Want ik wil niet dat ik zometeen voor paal loop. Me haar bruin verven is ook geen optie want ik wil me blonde haar wel graag houden…

Dat is toch niet lelijk oid? Heel veel mensen hebben dat, ik vind het niet raar staan hoor. donkere wenkbrauwen bij licht haar.

[quote author=Keihardeglassex link=topic=273948.msg272793735#msg272793735 date=1370959481]
Dat is toch niet lelijk oid? Heel veel mensen hebben dat, ik vind het niet raar staan hoor. donkere wenkbrauwen bij licht haar.
[/quot]
Ik vind t ook niet lelijk, maar ik vind lichtere wenkbrauwen gewoon mooier staan

Ik heb ook blond haar en zwarte zware wenkbrauwen :’(
Ik vind dit zelf ook niet leuk, maar ik denk ook wel dat dat bij jezelf harder opvalt dan dat iemand anders naar jou kijkt !

Ja klopt dat is wel zo denk ik

Ik denk dat je ze in dat geval beter iets lichter kunt verven en niet moet gaan bleken, want dan krijg je denk ik opeens een heel ander gezicht haha.

Ik heb er verder geen ervaringen mee, sorry!

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het nog even opgezocht en zag dat je er natuurlijk ook uitgroei van krijgt, en dat je wenkbrauwen oranje kunnen worden :s Dus waarschijnlijk laat ik ze maar gewoon zo.

Ik heb van nature ook bruin haar en dus donkere wenkbrauwen.

Sinds ik mijn haren geblondeerd heb stoor ik mij ook vaak aan mijn wenkbrauwen. Maar ik wil ze ook liever niet verven…

Wat ik doe is:
Maak een oud mascara borsteltje heel goed schoon zodat er geen zwart meer opzit, dan het borsteltje goed laten drogen.
Dan doe ik een klein druppeltje foundation op mijn hand en dan ga ik met het borsteltje heel lichtjes daar overheen en dan over mijn wenkbrauwen. Hierdoor worden ze net iets lichter. Dan ga ik er nog overheen met een wenkbrauw gel zodat het blijft zitten.

Ik doe dit vooral als ik mijn haar pas heb geblondeerd, Als ik een beetje uitgroei heb stoor ik mij veel minder aan mijn wenkbrauwen :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf ook donkere wenkbrauwen en licht haar, vind het zelf wel mooi staan.

Ik zou ze niet bleken/verfen! Ik vind donkere wenkbrauwen bij licht haar juist mooi (: Dat heeft lily melrose van etcllymlrs.com ook, en bij haar vind ik het ook echt heel mooi! Het maakt je juist bijzonder vind ik

Is juist mooi, licht haar en donkere wenkbrauwen!

Ja is juist mooi! Veel meiden zijn jaloers
Heb je cara delevingne wel eens gezien! Een onwijs veel gevraagd topmodel en doe heefy ook blond haar en donkere wenkbrauwen! Ik zou er trots op zijn als ik jou was

Ik zou er echt trots op zijn als ik dat had! ik vind het prachtig