Wenkbrauwen laten doen in de buurt van Utrecht/Zeist.

Weet iemand toevallig waar je in de buurt van Utrecht/Zeist je wenkbrauwen mooi kan laten doen?
Ik ben altijd zo druk met mijn wenkbrauwen en wil ze nu een keertje gewoon echt mooi gedaan laten hebben. Ben altijd zo jaloers als ik andere meiden zie lopen met van die prachtige wenkbrauwen.

Oeh ben ik ook benieuwd naar!

Zit hier in Zeist wel iets waar je het voor 10 euro kan laten doen met die touwtjes techniek.
Maar ze hebben helemaal geen revieuws ofzo, ben dan zo bang dat ze het helemaal verpesten.

Ik laat mijn wenkbrauwen doen bij Papatya (als t goed is schrijf je t zo) het zit op de vleutseweg! Mocht je een foto van mn wenkbrauwen willen zien:

http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/8072048e7ce211e2a58222000a1fb810_7.jpg

Epileren is 10 euro, verven 5. (: Ze doen het btw met touwtjes.

Ja zulk soort wenkbrauwen bedoel ik!
Ik vind dat hoekje erin zo mooi.
Moet ik ze dan van te voren ook een beetje laten groeien?

En btw, wat ben jij mooi zeg!

Ging het even opzoeken, maar kwam wel een goede vraag tegen van iemand die vroeg bij wie je moets zijn voor een goed resultaat. Heb jij altijd dezelfde persoon of elke keer iemand anders?

Ik heb gewoon elke keer iemand anders, mijn zus en mijn moeder gaan er ook heen en het ziet er iedere keer top uit! Van te voren hoef je ze niet te laten groeien hoor! En dankjewell!! <3

Okok! Maar ze werken wel op afspraak las ik. Dus binnenkort maar even een afspraak maken, ben benieuwd.
Ja maar met dat groeien bedoel ik omdat ik ze laatst zelf gedaan heb dus ik denk dat ze er op het moment niet heel veel mee kunnen.

oooh zo! Ja je kan opzich wel even wachten, ik maak zelf eigenlijk nooit een afspraak en loop gewoon naar binnen haha.

Apart, want op de site staat echt duidelijk dat ze alleen op afspraak werken.
Misschien dat ze dat er opzetten omdat dat voor hunzelf makkelijker werkt ofzo.

Het kan ook zijn dat je een afspraak moet maken voor de kapper! Het is namelijk een kapsalon maar daar doen ze ook die wenkbrauwen.