Wenkbrauwen epileren

Hooi,
Ik wil zelf graag mijn wenkbrauwen epileren want dat vind ik zelf mooier, maar als is dit probeer doet dit best wel veel pijn(wat logisch is natuurlijk) maar ik kan het ook helemaal niet zo snel als in die filmpjes op YouTube. Als ik het doe komt er nog een heel stuk van mijn wenkbrauwhaar uit mijn huis terwijl ik dat niet zie op die video’s. Is dit gewoon mijn webkrauwhaar of komt dit omdat hun dit al langer doen en ik gewoon moet oefenen?
xx :kissing:

Ik weet niet of jij erg lange wenkbrauwharen hebt, maar als dat het geval is kan je je haartjes met een borsteltje omhoog kammen en dan de haartjes die boven je eigen wenkbrauwvorm uitsteken afknippen met een nagelschaartje. Dat geeft een veel verzorgder effect.

In het begin doet het zeker pijn, maar na een paar keer wen je er vanzelf aan. Het slimst is het om je wenkbrauwen te epileren na het douchen/bad.

Ik zeg gewoon proberen! Please pas op dat je niet te veel weghaalt, want dat ziet er niet uit. (Ik spreek uit ervaring haha)
Als je het nou echt niet durft of niet weet hoe het moet kan je altijd voor de eerste keer naar een schoonheidssalon gaan die je wenkbrauwen in die goede vorm knipt. En daarna is het een kwestie van bijhouden.

Nou succes, en ik zeg: wenkies on pointt :wink:

Ik denk dat je dit beter kan vragen in het algemene wenkbrauw topic!