wenkbrauwen bijtekenen.

Heyy!

Ik heb mijn wenkbrauwen te dun geëpileerd… En nou wil ik ze dus bijtekenen alleen het probleem is dat zwart een te donkere kleur is voor mij. Ik heb zwart haar en een bruine huidskleur en als ik dan met zwart bijteken dan is het te dik en te zwart en het ziet er dan gewoon niet meer mooi uit… Iemand tips ? :grinning:

Donkerbruin gebruiken! Verder even op youtube kijken, how to fill in eyebrows, dan krijg je ook al een hele zooi filmpjes :slightly_smiling_face:

+ Google.

Bruin gebruiken :’)
En ipv potlood kun je ook wat poeder gebruiken, staat misschien iets natuurlihker, heb je minder harde lijnen

Ik heb zelf ook zwarte wenkbrauwen en donkere huidskleur ik doe altijd met bruine poeder bij’tekenen’ en dan een laagje wenkbrauwgel eroverheen zodat het goed blijft zitten.

je hebt toch ook van de hema echt hele donkerbruine potlood ofniet ?
En bedeankt trouwens !

Ja die heb je bij de hema, al krijg je dan wel scherpe lijnen, ik zelf hou daar niet zo van gebruik de donkere poeder van essence uit dat wenkbrauwsetje zit ook nog een lichte poeder bij en een kwastje en 3 wenkbrauwstencil’s maar is maar net wat je zelf het fijnst en mooiste vind

Je kan ook een pakketje kopen met een aantal sjablonen en poeder. Dat gebruik ik zelf, ik vind het heel fijn.

Ligt het aan mij of… is wenkbrauwpoeder en/of potlood niet om je wenkbrauwen in te kleuren i.p.v. de vorm te veranderen of je wenkbrauwen breder te maken? Als je zomaar een beetje lukraak gaat tekenen, wordt het toch heel ordinair/nep? Ik zou alleen de wenkbrauwen in kleuren, zodat je gezichtsuitdrukking wat duidelijker en mooier wordt, maar niet bijtekenen en gewoon wachten totdat ze weer een beetje zijn aangegroeid. Neem het me niet kwalijk als ik dit fout zeg.

^ Ben ik met je eens maar uiteindelijk zijn ze ook bedoeld voor echt bijtekenen, of in iedere geval, heel veel vrouwen doen het. Ook bijv. Mascha van Beautygloss. Dus tja.

Ja die sjablonen zijn heel handig!
Je zou ook advies kunnen vragen bij de Douglass, daar hebben ze er ook wel verstand van, die kunnen ook een mooie vorm bij je gezicht adviseren!

Ik heb van mezelf hele lichte wenkbrauwen, dus daarom gebruik ik die sjablonen en teken ik ze dus. Als iemand donkere wenkbrauwen heeft, vind ik persoonlijk dat het niet nodig is om te tekenen etc.