Wenkbrauw

Geloof dat die een knal had gevangen en een tirade. Wat een taffuskind.
Maar o.t. het valt denk ik wel mee, je ziet hoe snel je stoppeltjes heb, als je je wenkbrauwen epileert! Ja het duurt vast lang voor het HELEMAAL is aangegroeid, maar je zal al snel geen kale plek meer hebben,

het kan ook zijn dat je hem niet meer terug krijgt. :open_mouth:
als je hem meer dan 10x hebt geepileerd komt ie niet meer terug,

@learntonailart
tuurlijk groei die nog terug, ze heeft hem niet geepileerd maar geschoren, dus de haartzakjes zijn er niet uit… + ze heeft dat stuk echt geen 10x fout geepileerd hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:
Igg, sterkte ermee, het is echt kut ik heb ook een keer een deel weg gehad… had het bijgetekend. Als ik jou was zou ik met een potloodje het er heel fijn bij tekenen (hele fijne dunne streepjes) dan ziet het er nog best natuurlijk uit.

Bedankt allemaal voor de reacties. :slightly_smiling_face:

Ik zal toch maar eens proberen met een potloodje,
& ik ga kijken naar dat wonderolie-ding.

ik heb wel is gehad dat ik het te ver had weggehaald, en het is wel redelijk snel teruggegroeid hoor. het was wel nog een poos ‘dunner’ dan de rest. Maar het viel heel erg mee volgens mij.

het groeit opzich best snel terug, maar hangt ook af van het persoon. bij een vriendin van mij ben ik er van overtuigt dat het binnen een halve of hele week weer gewoon normaal is. Maar bij bijv. mij kan het wel wat langer duren.

hoezo gemeen?

Ik zou der echt wurgen.