Wenkbrauw

Ja, even een anoniem account, vind het nogal beschamend en bekenden van me hoeven niet te weten wie dit is. ;]

Nou, ik kwam gister na school doodmoe thuis en ging op de bank liggen.
Toen was mijn buurmeisje er dus en die vond het wel even grappig om een scheermesje te pakken en een hap in mijn wenkbrauw te scheren.
Nu is mijn wenkbrauw dus heel erg kort, maar mijn vraag;
hoe snel groeit het terug?

Ik ben nu echt bang dat het maanden duurt voordat het terug is gegroeid,
het is nogal lelijk. ;]

Laaaaaaaaangzaam volgens mij…

Up (:

errrg lang.

wenkbrauwpotlood?
zou ik echt gebruiken
goodluck!

Wat een rotkind zeg.

Echt een stuk kan best lang duren… Dus dan indd maar ff bijtekenen met een wenkbrauwpotlood, of je moet het geluk hebben dat je een pony hebt die eroverheen valt :stuck_out_tongue:

Fijn dit. ;]

Naja, ik stak altijd mijn haar naar achter met een clipje,
maar nu steek ik het dus achter mn oor zodat het over mn wenkbrauw heen valt.

Potloodje helpt denk ik niet, ik heb van mezelf nogal lichte wenkbrauwen dus dat zal er nogal snel nep uitzien.

ik zou haar terugpakken .
& laat anders een rechte/schuine pony knippen?

Een pony kan wel ja, maar ik heb dun haar dus een rechte pony is sowieso geen optie.
Schuin heb ik al eerder gehad en toen had ik het probleem dat ik het elke dag moest stijlen, vervolgens een uur op de fiets ging om naar school te gaan en er weer een krul in zat.

Ik zal eens kijken. ;]

hoe oud is dat kind?! ik zou het neit pikken ;p

maar idd wat iedereenh ier zegt , camoufleren met je haar/wenkbrauwpotlood

dat is wel balen, want dat kan nog wel even duren. maar idd; probeer het een beetje achter je haar te verstoppen. je zegt al dat je lichte wenkbrauwen hebt dus het zal in elk geval minder opvallen dan bij donkere. :slightly_smiling_face:

Ik denk ook dat Castor Oil (wonderolie, te koop bij de etos voor 2/3 euro) kan helpen. Ik weet alleen niet hoe snel dit werkt…

wat rot voor je. ik weet zeker dat als mijn buurmeisje het bij mij had gedaan, ik haar hoofd kaal geschoren had

Ik zou het terug doen :slightly_smiling_face: (zo ben ik dan wel weer)

verder, ik denk dat het erg lang gaat duren, en ik zou echt proberen gewoon met allemaal make-up een soort van wenkbrauw te tekenen, want anders zou het er misschien raar uitzien ofzo? Verder indd je haar ervoor.