Wenkbrauw kleur?

Hey, ik vroeg me af wat jullie vinden dat ik met mn wenkbrauwen moet doen kwa kleur, ik heb het al een aantal keer geverfd gehad maar twijfel of dat mooier is dan natuurlijke kleur, heb nog niet echt een potlood kunnen vinden met de perfecte kleur dus dat is ook niet echt een optie :frowning_face:

Natuurlijk:

//
Geverfd:

//

Als jullie een andere oplossing hebben graag :slightly_smiling_face:

Let niet op de lelijkheid van de foto van geverfd want dat is al lang geleden XD

Ik zou gewoon even langs een drogist gaan en advies vragen, dan kunnen die je helpen.

ik vind de bovenste er onnatuurlijker uitzien dan de onderste…

Tja op een foto ziet het er denk ik sws anders uit…
maar vind dat geverfde er wel realistisch uitzien dus;)

ik heb vraagje hoor, als je wenkbrauwen verft hoe gaat de kleur eruit vervaagd dat dan?

Geverfd vind ik mooier, omdat je anders je wenkbrauwen bijna niet ziet, terwijl die wel belangrijk zijn in een gezicht - of dat ligt aan de foto hoor :wink: - maar als ik jou was zou ik wel voor een iets donkere kleur gaan. Even wennen misschien in het begin, maar ik denk dat je dat wel staat, want nu zijn ze toch een kleur wat niet helemaal past bij je haar.
Je ziet ook vaak bij natuurlijke blondines dat ze hele donkere wenkbrauwen hebben, zo op die manier bedoel ik, denk ik dat het jou ook goed zou staan.

Ja het gaat er langzaam uit en na 4 weken zie je bijna niks meer :frowning_face:

Bedankt voor alle tips, we hebben hier geen grote drogist zitten en bij de kruitvat enzo werken alleen maar jongeren -.-’ dan maar weer verven :stuck_out_tongue:

upje :slightly_smiling_face:

Ooit wenkbrauwpoeder geprobeerd? het kan zelfs met matte donkerbruine/lichtbruine oogschaduw, en dat oogt al gauw natuurlijker dan met een potloodje.

wenkbrauwen verven sucks
het vervaagd heeeeeeeeel snel
en het is gewoon geldverspilling
doe eerst je wimpers met mascara
en doe dan met het borsteltje over je wenkbrauwen
wat teveel is doe je weg met een nat wattenstaafje
goed doorkammen met een wimperborsteltje et voila

En dan met bruine mascara neem ik aan, word dat niet te donker?

ik vind het geverfd mooier

ik doe altijd met zwarte
en nee is echt niet te donker
staat vaak wel
kun je zelf wel kijken in de spiegel ook :3
zwart past bij het meeste haar enzo (:

Doe je het zelf ook? :open_mouth: word het dan niet heel hard ofzo? Heb je misschien foto?

Ik heb echt heel donkerbruin haar en wenkbrauwen, maar bij mij staat dat echt niet hoor, zwart :stuck_out_tongue: vooral niet bij mensen met blond haar. Dan word het helemaal te hard. Ik zou gewoon voor een honingbruin/beige kleurtje gaan.

http://www.beautygloss.nl/2009/07/11/anastasia-brow-kit/

daar die kleur waar mascha haar kwastje in dipt. Zo’n kleur.

xx succes =)

ps: ik heb deze foto’s eerder op het forum gezien? :stuck_out_tongue:

Ik zou het verven, staat mooi en natuurlijk!

zo ie zo verven,
je natuurlijke zie je bijna niks!