Welness opleiding.. niet of wel

Hey Girls.
ik heb mij ingeschreven voor welness opleiding. ben aangenomen enz.
infodag gehad.
maar ik twijfel nu weer ENORM of ik dit wel wil.
maar ik weet niet of ik er al aanvast zit? heb nog niks betaald/besteld geen banknummers doorgegeven.
kan school momenteel ook niet bellen die zijn dicht…
heb wel mijn docent gemailt. geen idee wanneer ze dat gaat bekijken.
ik was al eens eerder met een opleiding gestopt. en heb nu weer zn grooot voorgevoel dat ik weer ga stoppen… ik wil niet weer opleidinggeld weg gaan gooien…

groetjes

pff same here.
mijn contract loopt september af omdat ik weer naar school wil maar heb me nog steeds niet ingeschreven.
ik kan maar 1 opleiding betalen en ben zo bang dat ik fout kies.
en ik moet dit jaar naar school want ik wil op mezelf dus hoe langer ik wacht hoe langer t duurt voor ik op mezelf kan.
stress m echt want in september moet ik wat hebben anders heb ik geen werk en school dus ik snap wat je bedoelt.
kijk ook even mee wat voor tips je krijgt.

Wat is nu dan precies je vraag? Want wij weten niet of die opleiding wel of niet bij jou past. Wel denk ik dat wanneer je zo erg twijfelt, dat het misschien niet de juiste opleiding is. Alhoewel het ook stress en zenuwen zouden kunnen zijn juist omdat je je er zoveel zorgen om maakt.

Ik heb gewoon sterk het gevoel dat ik ermee ga stoppen. heb hiervoor verpleegkundige gedaan, na 1.5 jaar mee stopt.
nu wou ik persee n opleiding doen dat ik denk ik te snel beslist heb wat ik wil.
en dat ik nu pas na ga denken… denk toch dat ik het beter niet kan doen.
Maarja veel mensen vinden het dom als je geen diploma hebt… Maar omdat ik al mijn tijd aan het verdoen ben aan opleidingen zoeken, kijken wat bij mij past word ik echt gek. denk dat ik beter kan werken…

ben bijna 2 jaar bezig met iets zoeken wat bij mij past. ook met hulp erbij.

Waar ga je de opleiding doen? Ik heb namelijk een wellness opleiding afgerond voor deze vakantie. Misschien dat je nog vragen hebt over de opleiding? Dan mag je mij die gerust stellen. Misschien dat je dan nog meer duidelijkheid hebt zodat je dan juist minder twijfelt?

in venlo, ik heb gewoon al het idee dat het niks voor me is. en omdat ik drukdruk snel een opleiding wou omdat ik gewoon echt gek werd van alle keuzes…
je kunt zoveel kiezen… ik word er gewoon echt gek van.