we'll love you forever!

ik weet niet of zoiets er al is… ik weet alleen dat het veel mensen zal helpen.
is er een geliefde , vriendin of kennis van je overleden? dan kan je hier een berichtje typen voor ze, zoals veel mensen op de hyves doen van een overlede dierbare… ik zelf doe dit ook wekelijks bij een overleden vriendin van me, en het lucht echt op.

natuurlijk zijn er ook mensen die dit niet willen, ook goed!
maar als dit er al is, dan mag er natuurlijk een slotje op.

:frowning_face:!

lieve oma,
ik vind het jammer dat ik zo weinig herinneringen aan je heb overgehouden. Ik was 3 toen je dood ging en ik weet niks meer, dat vind ik zo jammer! Maar ik weet wel dat je bij me bent in mijn hart. liefs Emma

Mijn neef is 2 jaar geleden overleden aan een auto ongeluk… Ik mis hem verschrikkelijk erg. Soms vraag ik me af waarom hij het precies moest zijn, hij was te jong.

Ik mis jou en we gaan je nooit vergeten! (L)

It might be stormy now, but it can’t rain forever!
Op een dag zul je weer bij ons zijn, en dan zal alles weer zijn zoals het eerst was… geen gemis meer…

je bent nu al zo lang weg… het lijkt wel een eeuwigheid, maar eigenlijk is het nog steeds in onze rug. want je zit nog steeds in mijn hoofd, je wil er nog niet uit.

lieverd er zijn momenten dat ik even niet aan dit alles denk, maar als je niet door mijn hoofd spookt, zit je toch in mijn gedachten & in mijn hart, want ik zal je niet vergeten!

mijn lieve klasgenootje, en vakantievriendinnetje.
ik mis je! … :frowning_face:!

dit is jou liedje… we missen je.

ik mis mijn lieve opa…
hij had amper contact met familie, totdat zijn eerste kleinkindje kwam… ik.
als kind speelde ik altijd spelletjes met hem, en ik ging bij hem langs (niet vaak genoeg : ( )

tot 1-1-11.

lieve opa ik mis u.

lieve opa.
waarom mochten we u niet nog iets langer bij ons houden? Nog meer leuke dingen met u doen, nog meer goede herinneringen maken? Ik was 12 en ik had zo graag nog een paar jaar met u gehad, logisch!
We zagen u niet zo heel vaak, maar elk jaar met oud & nieuw gingen we naar u & opoe toe. Heel de familie zagen we daar weer, en het was altijd zo gezellig! Die herinneringen zal ik nooit vergeten. <3
Lieve, lieve opa. U heeft voor altijd een plekje in mijn hart.
ik hou van u!

mooi topic!

Lieve Claire,
Ik weet dat we nooit vrienden zijn geweest. Het is inmiddels bijna een jaar geleden en ik denk nog steeds vaak aan je. Soms wil ik hetzelfde doen als wat jij hebt gedaan, maar ik weet hoeveel pijn en verdriet jouw vrienden en familie hebben gehad. Ik wil dat de mijne niet aan doen. Ik moet bijna elke dag over het spoor om ergens te komen… Soms denk ik dat door wat jij hebt gedaan, ik mezelf ervan weerhoud.
Ik mis je

ik wens iedereen sterkte die zo een erg verlies heeft meegemaakt. :heart:

Mijn opa is gestorven toen ik 8 was, maar ik heb hem nooit gekend door een familie-ruzie. Ik wou dat ik tenminste één herinnering aan hem had, en niet alleen herinneringen van jaarlijkse kerkmissen voor iemand waarvan ik niet wist wie het was, waarvan ze zeiden dat dat dus voor mijn “opa” was.

ik vind dit gedichtje zóoo mooi!
een vriendin van me, en de beste vriendin van mijn overleden klasgenootje heeft het zelf geschreven.

As I lay down in the grass,
and look into the sky,
I see, right there, in the air
a tiny butterfly.

A little tiny butterfly,
with beautiful white wings,
with lovely black stripes,
I hear a tiny voice that sings.

“I will be with you forever,
I will watch over your shoulder,
I laugh about your stupid acts,
I watch you growing older.”

As the tiny little butterfly,
flies and lands on my nose,
I look straight into that lovely eyes,
And for a moment I froze.

When the sky opens up,
and it shoots out bright white light,
the tiny little butterfly flies,
out of our sight.

Smiling, we stand up,
with tears into our eyes,
because we know what you said about watching over us,
because you didn’t tell lies…

^ Inderdaad mooi gedicht!

Verder is dit berichtje speciaal voor mijn 2 nichtjes. Jullie hadden er allebei nog moeten zijn. Waarom? Jullie waren mijn voorbeelden! <3

Mn vader is bijna 4 maanden geleden plotseling overleden.

Lieve papa, ik kan er niet meer tegen hoe erg ik je mis. Waarom jij? Ik wacht nog steeds op de dag dat jij gewoon weer terug komt van je werk. Maar waarom kom je maar niet? Waarom mijn papa? Nooit meer zien, nooit meer aan raken. Dat doet zo pijn. Kom gewoon bij ons terug.

^
Pff wauw, tranen in m’n ogen. Sterkte meis <3

Sterkte iedereen (L)

Dankjewel<3.

Ik denk dat dit topic heel fijn is voor best veel meiden. Ik weet niet ik zit wel vaker met dingen die ik dan zou willen zeggen tegen hem of kwijt zo willen, alleen als ik het op hyves oid zet vind ik het gewoon té persoonlijk. Maar hier ben ik gewoon anoniem dus is het echt een beetje een opluchting! Thanks TS<3

http://www.rtl.nl/%28/act…t_in_san_sebastianxml.xml
Dit is een jongen die ik redelijk ken, heb 2 vakken samen met hem.
Met onze studievereniging wordt er elk half jaar een liftwedstrijd georganiseerd, hij was mee. Hij is gaan zwemmen en door de stroming meegenomen. Officieel is hij nog ‘vermist’.

Ik kende hem niet eens heel goed, heb maar een paar keer met hem gepraat, maar ik vind het gewoon zo heftig dat hij zo jong is overleden en dat het zo dichtbij gebeurt. Allerlei mensen die ik ken waren er ook bij, best wel ziek. Ookal was dit niet echt een vriend van me, ik wil wel kwijft dat ik het héél erg vind wat er gebeurd is en dat ik alle sterkte wil wensen aan zijn naaste familie en vrienden.

Lieve Oma,
Al 7,5 ben je er niet meer! Waarom? Waarom won jou rot ziekte de strijd? Op deze vraag zullen we nooit andwoord krijgen! Ik mis je alleen nog steeds! Vooral de kleine dingen zoals koffie drinken, samen naar het winkelcentrum of gewoon een spelletje doen! Rust zacht en we houden nog onwijs van je!

xxx<3

lieverd…
het is nu al bijna 6 weken geleden dat je ons hier alleen achter liet? en waarom :frowning_face:
we missen je zo! en het doet me zo’n pijn als ik naar jou lege plekje in de klas kijk… of als ik de mensen die om jou gaven sip zie. keer op keer breekt mijn hart, want er mist iets. de 28 leerlingen zijn er ineens 27…

ik wil zo graag onze foto’s van de vakantie terug vinden, want ik herinner het me niet meer, samen op centerparks elkaar daar ontmoet voor de 1e keer, en toen weer in de klas, maar nu kan ik je een hele tijd nergens meer ontmoeten! Meteen op de eerste dag met boeken ophalen kon ik al met je lachen, ik kon met je praatte en ik vertelde iets aan je en je reageerde zo vol begrip, je klaagde al over de boeken en dat het niet in je tas ging passen. Op de introductie dag was het ook zo grappig dat jij ook met niets mee wou doen van die spellen. En ik weet nog goed, woensdag het eerste uur in het sto zat je schuin achter me, ik keek je aan en je lachte naar me. Dat was een van de laatste keren dat ik je glimlach gezien heb, want die avond ben je overleden. Ook ik mis je heel erg meisje, ik kende je misschien niet zo heel goed maar je raakt me… Alles gaat steeds slechter op school want mensen verwachten dat je door gaat. ik zal doorgaan, maar jij ook, want we nemen jou mee in ons hart. Rust zacht meisje, dat verdien jij meer dan ooit. :frowning_face:

''I try to sleep but my eyes are open
I can’t think cause my heart is broken
And there’s a bottle right next to me
I’ll down a few drinks just to take the pain away
I wanna say all the things I need to say
I won’t lie, I’ll just tell them honestly
If God can take a friend away from me
Then I can say all I want and he won’t do anything
My tongue is weak and every time I try to speak I can’t say nothing at all

Sleep well, my friend
There will be another moment we’ll meet again
Just let it go
Sleep well, goodnight
You’re something to remember
I wish that you were here by my side
I spend hours tryna make it through the day
I don’t know if I’ll ever be the same
It’s hard enough when you’re all alone
In the city that you love, now Atlanta’s just a burial ground
My tongue is weak and every time I try to speak I can’t say nothing,
Nothing at all
It’s hard to think when losing someone only make you wanna scream
And now that you’re gone

Sleep well, my friend
Just let it go
Sleep well, goodnight

All the stained pieces, I can’t believe this
A mother shouldn’t witness her son die at twenty-four
(Please don’t know this is for the hopeless,
It’s ripping me apart and I can’t take it anymore)
I will hold my tongue for the rest of my life
I can’t keep this up anymore

Sleep well, my friend
Just let it go
Sleep well, goodnight

By my side (x3)

Sleep well, goodnight
You’re something I’ll remember
I wish that you were here by my side’’

sleep well, good night.

http://1.bp.blogspot.com/-pWvFTzAa5Ck/TpFZWA3ZImI/AAAAAAAAA9k/LKhx8KvwEBU/s640/DSC_0564.jpg

je staat zo in het middelpunt, op de 3e rij van onder, in het midden met je opvallende blonde witte haren… je hebt nog net de schoolfoto mee kunnen maken meisje… :frowning_face:!