"Welkom wie blijft er nog meer zitten" topic

heehee en jaahoor t is zo ver ik doe t jaartje 4havo mooi over, of ik t erg vind? nee. eigenschuld ik had er niks aan gedaan behalve de laatste maand, cijfers wel omhoog geschoten maar ik wil liever blijven zitten zodat ik volgend jaar met goede cijfers me examen in ga in plaats van 3 onvoldoendes plus 6jes… what happend to you? ik vond uitgaan,me vriend, gezelligheid en alles leuker dan school

Ik had het verkeerde profiel gekozen,
blijf nu dus zitten in 4 havo en begin volgend jaar met C&M.

Ben jij toevallig blijven zitten op Nederlands?

Ik ben ook blijven zitten, omdat ik teveel afwezig was.

En trouwens, er is hier al een topic over: http://forum.girlscene.nl…over/list_messages/240565

Van 4 vwo naar 4 havo. Volgend jaar ook N&G in plaats van C&M.

Van 3 gymnasium naar 5 vwo met nog een beetje 4. Nu naar 5 vwo met een beetje 6, helaas. Omdat school grote fouten heeft gemaakt. CM/NG trouwens.

4 gymnasium naar 4 havo.

Van 3 havo naar 3 tl

ik doe 3gymnasium nog een keertje over.
ben in de 1e en 2e klas heel veel afwezig geweest omdat ik ziek was. en de achterstand die ik daarmee heb opgelopen maakte het toch een beetje te veel dit jaar.

Ik blijf ook hangen op 4 havo, maar het was meer m’n eigen keuze.
Ik had misschien nog nét over gekunt, maar omdat ik 2x van vak ben gewisseld en er dingen gebeurd zijn waardoor mijn concentratie naar het nulpunt daalde en ik dus veel dingen niet heb meegekregen heb ik besloten dat het beter is om te blijven zitten.

Ook omdat als ik nét over zou zijn geweest ik mijn examens never nooit zou gaan halen.

jup zelfde hier, ik kon misschien nog over, maar toch wil ik t over doen:)

haha nee ik blijf zitten op economie&managment en organisatie… allebei een 3…

Ik ga 3 havo nog een keer overdoen, gadverdamme. Als ik geluk heb dan. Misschien moet ik ook wel naar vmbo.

Als ik nu zou blijven zitten zou ik liever naar kader willen dan het jaar overdoen. Waarom wil jij zo graag havo gaan doen dan? wel goeie instelling :’)

Nou, ik wil echt niet naar TL. Daar zitten allerlei bitches op die ik ken, nee echt, ik wil niet. Dan ga ik nooit meer naar school.

Ahh :frowning_face: balen. hoop dat het goed komt!

ik ben afgelopen jaar blijven zitten, en ik kan jullie vertellen: het is echt geen ramp, echt niet.
heb een enorm gezellig jaar gehad en mn cijfers zijn omhooggeschoten! veel succes allemaal.

Ik blijf ook zitten in 4 atheneum.
Ik ga naar een andere school want ik verhuis naar mijn vader, en die school vondt het beter en ik vond het zelf ook beter, heb toch te weinig gedaan. Teveel met mezelf in de knoop gezeten.

Nou ja, voor zo ver ik weet niemand waar ik echt mee om zou gaan…