Welkom op het vernieuwde Girlscene Forum!

Hallo allemaal,

Welkom (terug) op het Girlscene Forum. Dé plek waar je dagelijks kan praten over fashion, beauty, lifestyle, liefde en relaties, films & series, lekkere recepten, school & werk, kortom, over elk onderwerp die jij interessant vindt. Met meer dan 100.000 actieve leden is er altijd wel iemand om mee te praten.

Het zal misschien even wennen zijn maar we hebben (eindelijk) het nieuwe Girlscene Forum gelanceerd! :heart_eyes:

We waren op de hoogte van de problemen met het oude forum en hebben hier regelmatig contact over gehad met de moderators. Het was lang twijfelen of we het oude platform gingen repareren of geheel vernieuwen met moderne software, beide situaties zou heel veel tijd kosten. We hebben voor de tweede optie gekozen en we zijn erg blij met het resultaat.

De afgelopen weken hebben we alle topics, reacties en accounts overgezet van de laatste 10+ jaar. Dit was een hell of job maar het is gelukt. Wel zijn er misschien wat dingen veranderd:

• Het kan zijn dat je gebruikersnaam er iets anders uit ziet, dit komt omdat dit forum een unieke naam vereist en dit niet het geval was in het oude forum. Op volgorde van aanmeld datum is dit aangepast maar kan je zelf veranderen naar een naam naar keuze.
  • Inloggen via Facebook werkt niet voor iedereen meer die dat voorheen wel deed (kan nu via email en wachtwoord). Mocht je problemen hebben met inloggen laat het ons dan even weten, wellicht kunnen we helpen. En anders is een nieuw profiel aanmaken ook een prima oplossing.
  • Sommige topics zien er misschien een beetje anders uit omdat er soms nog wat oude forum opmaakcodes in staan. Als het je eigen topic is kan je deze weer moderniseren en anders even doorheen lezen :wink: En we hebben prachtige nieuwe emoji’s, deze zijn voor iedereen wel herkenbaar waarschijnlijk. Het kan wel zijn dat een oude smiley er nu iets anders uitziet dus :crazy_face: :yum: :joy:
  • De werking van het forum is totaal anders maar we beloven je dat het went. Zo onthoudt het topic waar je gebleven was met lezen, werkt de zoekfunctie weer snel en soepel, kan je via het forum met mede leden communiceren via persoonlijke berichten, kan je polls starten en zo zijn er veel meer toeters en bellen. Wil je meer weten lees dan goed de FAQ door, hier staat ook een link naar een uitgebreide (Engelstalige) handleiding in als je echt alles wil weten.

We wensen je heel veel plezier op het nieuwe Forum en we zijn uiteraard heel benieuwd wat je er van vindt.

:heartpulse: Girlscene

3 likes

Ik ben benieuwd wat iedereen er van vindt :smiley:

2 likes

Supermooi! :heartpulse:

Ben ik de enige die het echt heel onduidelijk vindt?

Raar lettertype en geen mooie lay out. Staat een beetje door elkaar heen allemaal

Mooi!

Supermooi! :smiling_face_with_three_hearts:

nee, ik heb dit ook wel een beetje. dit wordt wennen!

Ik merk wel dat het heel veel trollen aantrekt. Nieuwe gebruikers moeten eerst goedkeuring krijgen, voordat ze het forum op mogen. Ik verwijder per dag wel 10 trollen :")