Welke?

Als je iets heel graag wil doen moet je dat gewoon doen, dan komt het wel goed… En een 6.2 voor Economie vind ik ook niet laag hoor, als je gewoon je best doet komt het vast goed (:

En met N&T kan je wel veel, en volgens mij kan je er in theorie zelfs Economie mee gaan studeren als je dat niet gehad hebt (weet niet of dat nog steeds zo is), maar je mist gewoon echt veel belangrijke stof zonder Economie, voor een hoop studies! En N&T is wel echt het profiel voor de mensen die heel goed zijn in beta-vakken en dat ook heel leuk vinden, dat is voor zover ik weet geen profiel dat je kiest als je het niet zo goed weet en niets met techniek wil :stuck_out_tongue:

hahahah thanks! :slightly_smiling_face:
ik heb mijn keuze gemaakt dankzij jullie meiden!
dankjewell sgatjess
ik ga EM kiezen…
dan krijg ik een eigen bedrijf met kleren die ik zelf ontwerp en verkoop met mijn eigen label! ahahahh my dream! & ik hoop dat het me zal lukken <3

love you xoxox Salma

Klopt. Ik doe NT (met economie) en ga waarschijnlijk economie studeren en daar heb je inderdaad geen economie in je profiel voor nodig. Maar ik kan je zeker aanraden, welk profiel je ook gaat doen om wiskunde B te doen, als je goed bent in wiskunde dan. Met wiskunde B hou je al je opties open en ook voor de opleidingen waar je geen wis b voor nodig hebt, is het meestal wel makkelijker.

Haha nouja ik studeer zelf Economie, en omdat nou zonder het vak Economie te gaan studeren vind ik wel wat ver gaan hoor :stuck_out_tongue: Maar het schijnt inderdaad te kunnen!
En ja, dat van Wiskunde B is op zich waar, alleen heb je op heel veel opleidingen (ook) Statistiek en dan is Wiskunde A weer veel handiger. Ik zou gewoon kiezen wat je goed ligt qua Wiskunde… Tenzij je natuurlijk echt al weet dat je een technische/beta-opleiding wil gaan doen, dan is B of D veel handiger.