Welke zou ik nemen? Blackberry of Iphone?

Ik heb een nieuwe mobiel nodig en ik twijfel tussen de blackberry of Iphone.
Ik weet van beide nog niet zoveel af, heb wel informatie gezocht enzo maar ik wil het graag van mensen horen die zelf een van de 2 hebben.

Dus welke zou ik nemen & waarom? en blackberry heb je weer meerdere van, Welke is het beste?

Ik heb een blackberry en daar ben ik heel erg blij mee haha:)
Bij de Iphone zit je wel aan een provider vast volgensmij…

Het broertje van mijn vriendin heeft al vijf keer een nieuwe iPhone gehad…ik zou voor de Blackberry gaan ik vind die iPhones echt overrated.

ik heb ook lang getwijfelt… maar ik ga denk ik voor de iphone.
waarom? wat kan je wel met de blackberry wat je niet met de iphone kan?
daar wist ik niet snel het antwoord op. en dat toetsenbord van de blackberry is heel handig hoor, maar dat heb je toch ook op de iphone, maar dan op het scherm?

succes :stuck_out_tongue:

iphone
waarom?
weet ik eigenlijk niet maar ik zou voor iphone kiezen :stuck_out_tongue:

iPhone.

Blackberry is jammer genoeg zo’n hype-ding, maar wel leuk.

blackberry!!

blackberry for sure

Iphone is beter, omdat je een blackberry na een tijdje toch wel zat bent, waarschijnlijk. Voor een IPhone komen er iedere keer weer nieuwe apps uit, dus als je een aantal spelletjes zat bent, kun je zo weer nieuwe downloaden.

Vele mensen kopen een blackberry speciaal voor het pingen, maar dat kan je ook op een iphone…

iPhone dus :stuck_out_tongue:

Oke, Ik moet dus zelf m’n abbo betalen, en nu wil ik waarschijnlijk de blackberry curve 8520. Iemand ervaring mee?

iphone in juli komt een nieuwe uit en die schijnt super geweldig te zijn. ik zou daar op wachten. een BB vind ik niks kleine toetsjes klein beeldscherm iedereen heeft dat ding omdat het Ping! zo geweldig is maar dat kan ook met de iphone…

blackberry.
ik weet niet, heb niet zo veel met touch etc.

BB

iPhone!
meteen een mp4 en mobiel in een, hoef je ze niet meer apart te gebruiken, en je hebt overal een app voor…

Veel hebben er een BB en ik vind een iPhone zo groot ><
Ach, bij beide mobieltjes heb je diegene die hem heeft aan het prutsen zodat je geen normaal gesprek meer kunt voeren zonder ping te horen :wink:

upje!

@ Zoor Ik kan ook gewoon elke keer nieuwe spelletjes downloaden hoor. Je hebt gewoon Blackberry app world dus je kan elke keer nieuwe dingen downloaden

Ik vind een blackberry leuker dan een iphone, en niet zo zeer alleen om het pingen maar gewoon, ik vind het lekkerder typen dan zo’n touchscreen, dat had ik bij mijn vorige mobiel ook en ik ben het een beetje zat

Ik ken mensen die hem al 5 jaar hebben en er dol gelukkig mee zijn. Ik denk dat de IPhone meer een hype ding is.