Welke zal ik nemen?

hoooi, ik mag dus eindelijk uggs. (ga maar niet zeuren over het feit dat de winter bijna om is, hahaha dat weet ik al.) maar ik twijfel welke ik zal nemen.
Ik vind deze heel erg leuk, maar ik heb best dunne benen en een vriendin van me zei dat je dan echt huge voeten krijgt en dat het net pantoffels zijn xd dus daar ben ik dan een beetje bang voor… heeft iemand misschien een aanfoto van deze?

http://i41.tinypic.com/1z6d2q9.jpg

Of deze, die vind ik ook erg leuk maar ik vind de chestnut kleur leuker, alleen niet in de bailey button soort hahah xd ik weet het echt niet, dus wat vind jij?;p

http://i41.tinypic.com/24q5m6o.jpg

die eerste zijn toch de minis
die zijn toch nergens meer te krijgen:p?
maar idd daar krijg je echt enorme voeten in :stuck_out_tongue:
ik zal als ik jou was de shorts pakken dan
die zijn wat hoger, net zoals de bailey button maar dan zonder knoopje

de 2e nemen, de 1e zijn best lelijk in het echt

Ik vind de kleur van de 1e het mooist, maar ik vind het niet mooi dat die zo laag zijn.
Dus ik zou gewoon die 2e in chestnut nemen, maar je moet het zelf weten, jij moet ze aan :grin:

Ik vind de eerste leuker, je ziet ze wat minder. (:

ik zie ze nog best vaak in de winkels staan hoor?
jaa ik weet hoe die eruit zien, maar die heeft iedereen al;p

Ik zou die Bailey Buttons nemen.

ze eerste.
als je die tenminste ergens nog kunt krijgen?

2e

ik zou de 2e nemen. in die eerste lijkt het sneller alsof je berenpoten hebt.

Ik heb die eerste precies in die kleur en ik heb ze een paar weken geleden gekocht.
Maar die short vind ik wat meer voor de winter en de mini’s kan je nog aan voor de komende maanden.

2e, 1e is niet zo mooi in het echt té laag vind ik wat best jammer is

2e want 1e krijg je idd mega voeten van (;

de 2e, want ik vind de eerste persoonlijk veel te laag. ik zou dan eerder voor de shorts gaan in chestnut (:

heb je een aanfoto? :grinning:

De eerste!
Aangezien het ook al warmer wordt.
En ik vind ze juist persoonlijk wel mooier.
Buiten dat zie je ze ook minder.

ik heb de eerste besteld :grinning: hopen dat ze goed zitten, krijg ze over 2 weken binnen als het goed is

de 2e is geweldig.

de 2e.

De bovenste zijn dit seizoen niet geleverd in nederland, als ze nog in de winkel staan zijn het resten van vorig seizoen… Maar ik zou voor de tweede gaan, en juist wel in die kleur!