welke zal ik kiezen

Hey meiden,
Ik wil een abonnement nemen op een tijdschrift alleen ik zit een beetje te twijfelen welke ik zal nemen, ik ben bijna 16
en zat te denken aan:
Cosmogirl
Glamour

ik ken de glamour niet echt goed dus misschien dat jullie weten of die leuk is voor mijn leefdtijd? of weten jullie misschien een andere tijdschrift.
xoxo

Als je 16 bent zou ik voor Glamour gaan, Cosmogirl is net wat jonger denk ik.

Ik vind de cosmogirl leuker!

Koop ze eens en kijk welke je het leukste lijkt. Je hoeft toch niet gelijk een abonnement te nemen!?

Inderdaad ik zal als ik jou was eerst beide tijdschriften kopen en dan kiezen welke je het leukste vindt en waar je een abonnement van neemt.

cosmopolitan cosmogirl

Ik zou ze inderdaad allebei een keertje in de winkel kopen en gewoon even kijken wat je beter bevalt.

Cosmogirl!

cosmogiiiiirl

ik vind ze allebei leuk, maar glamour gaat ook veel over seks enz, dus denk dat de cosmogirl leuker is?

cosmogirl dûh :tipping_hand_man:

glamour!

Ik snap je argument niet, maargoed x’)
Ik vind ze allebei leuk, de cosmo is meestal wel wat leuker qua artikelen vind ik dan.

cosmooogirl, die heeft indd leukere artikelen dan de glamour, vind ik

als je glamour niet echt goed lijkt dan kun je beter cosmogirl doen…
maar je kunt ook van allebij gewoon los kopen en kijken welke je het leukste vind.

Ik vind de cosmogirl voor jongere meiden.
Heb het al een tijdje niet meer gelezen, maar toen ik het wel las werd ik altijd doodgegooid met het woord ‘crush’.

cosmogirl is iets kinderlijker maar ik vind de artikelen wel leuker.

cosmogirl.

Glamour vind ik een beetje saai. En ik ben 18 maar lees toch echt liever de cosmogirl. In de Glamour staan vaak dingen zoals “Hervind je geluk” of van dat soort andere onderzoeken… Dat heb je op jou leeftijd nog niet nodig, maarja iedereen is anders dus misschien vindt jij dat wel interessant. ik zou ze gewoon allebei een keer proberen :slightly_smiling_face:

Cosmogirl is leuk!