Welke winkel neem je?

Stel dat je in de stad moest zijn en je hebt nog heel even de tijd om nog gauw een winkel in te duiken. Welke ga je dan als eerste naar binnen (en waarom)?

H&M
Zara
Mango
Primark
Bershka
New Yorker
WE
New Look
Lokaal boetiekje

Ikke zelf: Zara (zit bijna altijd wel iets leuks tussen + schoenen!)

Primark, omdat ik daar ALTIJD iets leuks kan vinden en bij de andere moet ik echt goed zoeken.

New Yorker of Zara.

Lokaal boetiekje of de H&M, de rest van de winkels zitten niet hier in mijn regio…

Ik bedoel: stel dat die winkels allemaal bij elkaar zitten en je kan kiezen, niet dat het echt zo hoeft te zijn… :slight_smile:

Primark, H&M of Zara.

Primark, omdat ik daar sowieso niet vaak kom. Al vind ik de H&M ook helemaal super. (:

Primark er is altijd wel een tas of oorbellen die ik meeneem of een basic shirtje!

Primark of de Zara :’)

New Look of Primark, het laatste omdat er inderdaad altijd wel iets is en New Look omdat het ook gewoon geweldig is en wat onbekender (hier)

H&M
Zara
Mango
Primark
Bershka
New Yorker
WE
New Look
Lokaal boetiekje

De primark, bij de andere winkels moet ik het echt even passen, en als ik weinig tijd heb zit dat er niet in. Als ik iets van de primark niet pas is dat niet zo’n ramp haha

Bershka of Primark. Denk Bershka

hmmm, als ik nog maar heel even heb, dan denk ik gewoon de H&M of de mango

SOWIESO Bershka, en als ik dan nog niks vind New Look (omdat ik daar nooit kom, hihi) en daarna Primark omdat ik er altijd slaag. Bij H&M ook, maar ik verkies winkels die we hier niet hebben over de H&M :slightly_smiling_face:

Ik woon in Limburg dus ik kom niet zo vaak bij de Primark maar als ik in Rotterdam/Hoofddorp etc. ben ren ik als eerste naar de Primark, haha.

Verder ga ik, als ik naar de stad ga, als eerste naar de Vero Moda/Pieces/Only. Daar hebben ze altijd wel leuke dingen. En de H&M Devided vind ik ook altijd leuk. :slightly_smiling_face:

Naar Zara of H&M

Primark hebben wij niet. Al gaan er wel geruchten dat die binnenkort komt!
Dus die valt af. Net als New Look.

Wat dan overblijft zijn de H&M en New Yorker, want ik slaag nooit bij de Zara.

-

Primark, omdat ik nooit de kans heb om daar te gaan (zo ver weg). Anders: H&M of Zara.
In die andere winkels vind ik echt nooit iets.