Welke webshop voor taillerok?

Heeey
Ik ben dus opzoek naar een webshop waar je een zwarte, nette taillerok kan vinden en die bezorgd kan worden vóór zaterdag…
Ik ben namelijk aangenomen in een restaurant en heb zaterdag mijn eerste werkdag en daarvoor moet ik zo’n rok kopen. Ik zou vandaag eigenlijk naar de stad gaan, maar net ging mijn scooter kapot en nu kan ik dus niet gaan -.- de rest van de week heb ik geen tijd om naar de stad te gaan ivm examens en andere dingen.
Op de H&M site heb ik al gekeken, maar daar waren alle zwarte rokken die geschikt zijn uitverkocht in mijn maat. Verder heb ik nog bij sustilo, wehkamp, neckermann en otto gekeken maar daar kan ik er geen vinden.
Bij een buitenlandse webshop zou het niet kunnen want die bezorgen hem nooit voor zaterdag…
Wie kan me helpen en heeft nog een webshop voor me? ;O

Hier zie ik er een paar maar weet niet of ze ook voor zaterdag verzenden.
http://www.attitudeholland.nl/groep/50,729/Rokken.html?

Ik denk dat je toch maar beter naar de stad kan gaan, (misschien kun je een lift regelen?) ik denk namelijk niet dat er veel webshops zijn die zo snel leveren.

Bedankt, maar daar staan alleen rokken met strikjes en vetertjes enzo maar ik zoek gewoon een simpele nette zwarte rok voor een restaurant haha.

en ja ik weet dat ik beter naar de stad kan gaan maar ik heb nu echt geen vervoer en nu even geen geld voor de bus want dan moet ik gelijk 10 euro pinnen en dan staat er te weinig op mn rekening voor een rok haha…

marktplaats?
want als diegene het meteen op de post doet is het met tnt meestal de volgende dag al in huis

leen 1 van je vriendin of moeder ofzo? :slightly_smiling_face:

oh ik wist een webshop
daar moest je dan wel 13 euro aan verzendkosten betalen maar dan had je hem de volgende dag in huis
oooh nooo ben het vergeten :'D

Ga op de fiets van je moeder?

H&M levert laat, dus dat zou ik maar niet doen.

ik zou toch maar even op marktplaats kijken. En anders kan je zelf misschien wat maken.

welke maat heb je? ik heb er ook nog wel 1 liggen draag hem noooit.
xx

Die van de H&M is te kort zoiets heb ik zelf ook en die had ik aan op de dag van sollicitatie en toen zeiden ze dat die te kort was voor de bediening haha.
Ik moet echt zoiets hebben:

http://img13.imageshack.us/img13/7049/95211033.jpg

maar die is dus uitverkocht ;(

ja je zal toch echt iets moeten lenen denk ik van iemand, of op je werk zeggen dat het niet gelukt is, zij kunnen ook niet verwachten dat je geld hebt voor kleding als je werk zoekt haha. en dat met die examens zullen ze ook wel begrijpen denk ik, belletje naar je werk?

Bedoel je www.asos.com?

Bij de H&M hebben ze er eentje die best wel lang kan!
-niet bovenstaanden-
Ik heb hem zelf ook en je kunt hem best wel tot net iets boven je knie doen zegmaar…
10 euro!