Welke vragen bij S.O v/h boekje van 'Tom Brown's schooldays.

Ik krijg morgen een S.O over het boekje Tom Browns schooldays die we voor engels moesten lezen. Kan iemand mij vertellen (als je dat zelf hebt gehad) welke vragen ze stellen of heb je het bokj al weleens gelezen n kun je m en beetje vertellen waar het over gaat? IK heb het wel gelezen maar snap het niet hlmaal…
x.

Ik geloof niet dat jij het hebt gelezen. Het kan best dat je het verhaal niet helemaal begreep, maar de grote lijnen moet je dan wel doorhebben.
Bovendien maakt waarschijnlijk jouw leraar/lerares de vragen zelf en is het haast onmogelijk dat iemand hier toevallig hetzelfde boek + zelfde toets heeft gehad :’-)

En als klap op de vuurpijl:
Op scholieren.com en dergelijke huiswerk site’s kan je HEEL veel uittreksels van boeken vinden… Ik durf te wedden dat deze er dan ook wel tussen staat… o.O

Wees slim en lees dat boekje nou maar.
Je kan je beter voorbereiden dan hier aan ons vragen wat morgen de vragen worden. Ik kan je leerkracht wel even bellen en ze doorgeven?
Come on! Het is jouw SO, denk je een beetje in welke delen uit 't verhaal spreken en lezen, dan kan je het best zelf inschatten.

Het kan ook maar zo zijn dat je een samenvatting moet maken met alle belangrijke personen en hoofdzaken van 't boek.