Welke voetbalclub?

hi girlz,

Ik baal heeel erg…
Ik wil graag bij een voetbalclub en er ligt er een bij me in het dorp alleen wil ik daar niet naartoe want in de stad ligt er ook een en daar voetballen al mijn vriendinnen en die meiden zitten volgend jaar wss niet meer bij mij in de klas en dan wilde ik het contact sws een beetje onderhouden en gewoon lekker kunnen voetballen… Alleen tot die voetbalclub in de stad is 7 km en ik mag niet van mijn ouders vanwege de afstanden… ik heb al aangeboden de trainingen zelf te betalen en een paar keer zelf te fietsen alleen zelfs dan mag het niet… we zijn nu oplossingen aan het bedenken maar zelfs als we goed denken komen we er niet uit… Ik woon zelf in het dorp en de voetbalclub waar ik graag bij wil in de stad… Ik wil liever niet bij de voetbalclub in het dorp omdat ik daar niemand ken en ik voel me niet snel thuis in een groep waar ik niemand ken… Hebben jullie misschien nog tips hoe ik mijn ouders toch over kan halen? Ik hoop het heel erg! Alvast bedankt!!! XXX

Ga gewoon bij de club in je dorp? Er zijn andere manieren om contacten te onderhouden dan alleen met voetballen…

En nu opnieuw typen, in fatsoenlijk Nederlands. (Sorry maar snap er echt niks van)

Van wat ik begrepen heb; Je wilt dus graag voetballen (met je vriendinnen) maar mag dit niet van je ouders vanwege de afstand?
Ligt de voetbalclub nu buiten je dorp of in je dorp?
Of woon jij zelf buiten het dorp?

Er ligt een club in het dorp en een buiten het dorp waar haar vriendinnen voetballen. Ze wil naar die waar haar vriendinnen voetballen maar mag daar niet heen vanwege de afstand

toch?

Er zit dus een voetbalclub in je eigen dorp, maar jij wil naar de voetbalclub in een stad 7 km verderop omdat je vriendinnen daar voetballen? Ik zou gewoon altijd zelf fietsen (of mag het dan nog niet?), 7 km is toch prima te doen? En anders ga je voetballen in je eigen dorp en fiets je naar die vriendinnen om ‘gewoon’ af te spreken… :stuck_out_tongue:

7 km is toch niet zo ver? Ik zit 3 kwartier op de fiets voor mijn toneel vereniging. En die ligt bij zee dus ik heb altijd tegenwind.

Jaa ik weet dat 7 km geen probleem is dat is het ook niet voor mij maar voor mijn moeder well die gaat zich dan weer zorgen maken omdat ik alleen fietss p.s ik maak me verhaal ff duidelijker

Zo’n 60% van de kinderen op m’n school moeten 7+ km fietsen elke dag naar school en terug, dus het is wel te doen. Ik zeg niet dat ik het zelf zou doen, maar 't is te doen.

Dat. 7km is niet veel, zeker niet in de zomer als het lang licht blijft. Ik moet verder naar school fietsen…

dat weet ik… ik moet elke dag ook 9 km naar school en 9 km terug en dan nog 7 heen en 7 terug maar dat maakt me nix uit als het leuk is ik bedoel ik moet ver fietsen voor school halloo dat is niet leuk-___-

En trouwens, nieuwe vrienden maken bij je voetbalclub is ook leuk! Dan ontmoet je misschien ook nieuwe mensen die bij jou in de buurt wonen.

Waarom mag je van je moeder wel 9 km naar school en terug en niet 7 naar voetballen?

Weet ik veel omdat dat de enige school in de buurt iss die ik leuk vind en waar ik opkan en voetbalclub ligt ook in het dorp maar ja moeders zijn altijd lastig toch?

Titel mag niet in hoofdletters, moet duidelijk zijn en dit hoort in een ander board. Let hier voortaan op aub.

miss een busabonnement nemen en met de bus gaan