Welke vinden jullie het beste voor de wedstrijd?

Hoi hoi,

Ik doe mee aan een fotografie wedstrijd op school met het thema " ik zie wat jij niet ziet"
Ik houd van macrofotografie dus dacht ik dat dat wel zou passen aangezien je bij macrofotografie dingen ziet die de meeste mensen niet opmerken.
Alleen ben ik een beetje aan het twijfelen over welke foto ik zal kiezen, ik heb er vier die ik al eerder heb gemaakt , en mijn vraag is dus ook of jullie een van deze goed genoeg vinden of dat ik beter nog een nieuwe foto kan maken van een insect ( alleen die vind ik niet zo snel )
De eerste twee zijn met een normale Canon Eos D1000 en de laatste twee met een macro lens, dus als ik nu een nieuwe foto van een insect zou maken zou die wel gedetailleerder zijn dan de eerste twee.

Die met het lieveheersbeestje is mooi!

De derde denk ik.

2 of 3 (:

De tweede! Iedereen zou als eerste naar het lieveheersbeestje kijken, maar als je beter kijkt zie je de mier die ervoor loopt!

Tussenstand: 1.) 0 2.) 3 3.) 2 4.)0 :stuck_out_tongue:

2e (:

Maar vinde jullie de tweede wel bij het thema passen?

Het lijkt wel alsof ze allemaal onscherp zijn behalve die van het lieveheerstbeestje. Ik zou die foto kiezen :slightly_smiling_face:

de 2de!

Tweede!

2 of 3.
Ik vind de foto met het lieveheersbeestje heel mooi, maar misschien een beetje afgezaagd. De 3e is wat dat betreft misschien iets origineler en echt “ik zie wat jij niet ziet”.

Ik zou echt voor 2 gaan! Mooi zeg! :grinning:

2e :slightly_smiling_face:

3