Welke producten gebruiken jullie allemaal voor je huid/lippen en mond. Er bestaat al een haar routine topic zag ik maar ik ben ook benieuwd naar de andere producten.
Oké, niemand heeft dus gereageerd…Maar goed, ik wil o.a. misschien zo’n bitje kopen die je dan in je mond moet stoppen met een gel erbij. Dit zou je tanden dan wit maken. Heeft iemand hier ervaring mee?En zo nee, wat gebruikten jullie om witte tanden te krijgen? Bepaalde tandpasta/tandenborstel/mondwater etc. die ik écht moet hebben? ( niet dat ik gele tanden heb of zo)En ik wil ook een facewash gaan kopen. Maar ik weet niet of dit onzin is? Voegt dat echt iets toe als je jegezicht al reinigt met makeup doekjes en wast?
ik wissel tussen de tuinen en kruidvat sensitive 0% lijn voor mijn gezicht.
Ik gebruik eigenlijk alleen Tea Tree Water van Lush. :’) En de roze collistar sorbet cream. Moet eigenlijk maar weer beginnen aan standaard crèmetjes alleen vergeet ik het na een tijdje altijd op te doen…
Waarom zou je whitening tandpasta/strips/whatever gebruiken als je tanden toch niet geel zijn? Het meeste spul niet goed voor je tanden.
Ik zou zeker een gezichtsreiniger aanraden! Altijd een nemen voor de gevoelige huid, want de rest is te agressief. Die make-up doekjes hoef je dan ook niet meer te gebruiken, ze zijn ook niet heel goed voor je huid. Als je de make-up doekjes wilt blijven gebruiken is het beter om je huid daarna nog te wassen met een milde gezichtsreiniger.
thnx! Ik wil ook graag Lush. Alleen woon er niet in de buurt en vind het best duur + verzendkosten… (ik wil de lipscrub zo graag :’)) En ik wil het gebruiken omdat ik gewoon normale tanden heb en jaloers ben op mensen die zo’n stralende witte lach hebben… maar ja, als het echt slecht is, gewoon die je thuis zelf kunt gebruiken… Dan maar iets met tandpasta en mondwater enzo? En ik ga dus een gezichtsreiniger kopen, thanks.
Wanneer je je tanden wilt bleken/wit maken bedenk je wel eerst dat dat gevoelige tanden kan opleveren. Dus bij het eten van zoet, koud of warm kan je last krijgen van je tanden. Gebruik liever een tandpasta.
Ik heb zelf de tandpasta van Oral-B 3d white. Die bevalt mij erg goed. Macleans white bevalt mij ook goed.
En je gezicht reinigen met make-up doekjes is volgens “de regels” niet genoeg. Ik heb het ook jaren gedaan en ben van mening dat het prima kan, maar wil je lief zijn voor je huid dan heb je er ook een wasgel en lotion + dag/nachtcrème bij.
Verder heb ik als mond/lip verzorging de lipscrub van Lush, verzorgende lippenbalsems en mondspoeling. En ik gebruik ook micellair water. Dat vind ik echt een ontzettend fijn product.
Ik was mijn gezicht ook niet iedere dag met facewash hoor, daar krijg ik echt een trekkerig gezicht van. Ik reinig mijn gezicht meestal gewoon met make-upremover en micellair water.
Ik wissel qua producten een beetje tussen de Nivea Sensitive lijn, Vichy Normaderm, en la Roche Posay Rosaliac. Mix en match, net wat mijn huid op dat moment nodig heeft!
Alles van Clinique voor huidtype 2 droog/gecombineerde huid.
Weleda Iris voor mijn gezicht dag & nacht, yes to cucumber reiniging, Burts bees als lipverzorging en op het moment Therme Marrakesh body butter en droge olie spray voor mijn huid. Voor mijn haar gebruik ik Etos eigenmerk shampoo, niets bijzonders. En qua douchegel verschilt het heel erg, soms kruidvat eigenmerk a 75 cent of soms lush producten die wat duurder zijn, net waar ik zin in heb.
Make-up remover: water of kokosolie
Dagcreme: Balea natuurlijk dagcreme of Olaz (die 7 in 1)
Douchegel: doucheolie van Rituals
Shampoo: normaal de honingshampoo van Organic maar nu even l’oreal anti-roos
Lippen: purol vaseline
Er is ook een algemeen gezichtsverzorgingstopic