Welke van de twee?

Heey meiden!
Na een tijdje heb ik besloten het schrijven weer op te pakken. Ik wil een verhaal gaan schrijven over een meisje dat op haar 8ste misbruikt is door een vriend van haar broer en waar, na 6 jaar, nog steeds niemand iets van weet. Nu had ik twee titels bedacht alleen kan ik niet kiezen! Welke titel vinden jullie het beste bij het verhaal passen?

-Stille tranen (omdat ze nooit huilt om wat er gebeurd is maar vanbinnen huilt ze altijd wel).
-Hoe ik langzaam kapot ging (omdat het probleem steeds aan haar knaagt en haar niet los laat en ze zich er steeds meer van aan gaat trekken).

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Alvast bedankt!

Up!

Ik vind ze eigenlijk allebei wel mooi! Dus zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Ik vind de eerste het mooist!

Ik vind de 2e leuker. Titels als de eerste zij ner al heel veel en ik vind ze in het algemeen niet zo origineel meer. Ook zegt de 2e me meer, als het dan vanuit haar ‘ik’ persoon word geschreven.

Dank jullie wel! Ik ga nu slapen hoop dat er morgenochtend weer een paar meningen bijgekomen zijn! In elk geval degenen die de moeite genomen hebben te reageren: heel erg bedankt!

2e

De eerste klinkt in mijn oren professioneler en volwassener. Ik zou voor die gaan.

Ik zou ook voor ‘Stille Tranen’ gaan. Het klinkt inderdaad professioneler.

De eerste, ja.

de eerste :wink:

ik vind de eerste het mooist

De eerste!

Oeh, bedankt allemaal! Nog meer mensen?

Stille tranen.

De eerste, klinkt een stuk professioneler.

Ik vind de eerste “Stille tranen” ook mooier klinken

Ben de enige die het vind maarja,
ik zeg de tweede.
Klinkt interessanter.
xoxo