welke trend heb ji voor jou gevoel ''gezet''

:grinning_face_with_smiling_eyes: XD

:grinning_face_with_smiling_eyes: XD

met dat je voorbeeld een kledingstuk in de mode hebt geblasen is onzin.
hallow, als iets in de mode komt dan kopen alle winkels dat… ben je waars wel de eerste die het haalt . maar zkr zet JIJ niet de mode trent. laat dat lkkr aan de modeontwerpers over!

:yawning_face:

waar is m’n hooivork ;/

aan de topicstarter :

ik had ook al boyfriendjeans aan voor alle winkels het hadden
dus eig ben ik de trendsetter , jij niet . Sorry.

ik vind dit een o zo domme topic, want alleen celebs kunnen trendsetten.
en nu komt een vage uitleg.

en een broek dragen die zit te rotten in je kast en dat je dan verbaasd bent dat je hebt getrendset is ook vaag… want dat betekent gewoon dat je iets hebt aangedaan dat een comeback heeft gehad en toen je dat dus ervoor aanhad was je ‘uit’ bezig.
Moest ik nu bijvoorbeeld een foto van mezelf zien van 10 jaar geleden dan zou ik mezelf stylish noemen, terwijl dat gewoon een truitje was, maar nu pas in.

leer typen/spellen :pensive:

is het ook.

tenx voor tip :yawning_face:

ik ben met Uggs aan geboren.

Het is wel zo.

over dit topic komt een hoop geklaag dan weet je t vast… xD

ik heb zelf niet echt gehad dat mensen me na gingen doen, alleen een vriendin van me vind mn look-a-like chanel chainbag helemaal geweldig dus nu wil ze dr ook een :’]

Ik denk nou niet echt dat ik een bepaald trend heb gezet.

Het is maar waar je je druk om maakt, vroeger had ik als eerste van de klas een Kitsch Kitchen tas en 3 weken later liepen alle meisjes uit de klas ermee, boos dat ik was

dat heb ik ook xd.

als je dingen maar lang genoeg draagt zijn ze vanzelf weer hip. Misschien moet ik maar schoudervullingen gaan dragen, wie weet is het over 5 jaar in :confused: of spandex broeken met korte truitjes…

ik heb zo’n glimmend wit zomerjasje gehad, en een jaar later hadden heel veel meisjes zo’n jasje in verschillende kleuren… net als zo’n ribjasje (heb ik heel snel weg gegooid, had hem gekregen) en een jaar later zag je allemaal ribjasjes =)
maar dat is gewoon toeval want ik ben nou niet bepaald een trendsetter

en ik heb een keer een broek gekocht en toen zag ik een meisje met dezelfde broek en dan zie je inene heel veel meisjes met zo’n broek, waarschijnlijk rond dezelfde tijd gekocht alleen valt het dan pas op =)

Heb jij ooit gehoord van abn?

Haha in de winter
niemand rokjes ofzo he xD
dus ik rokje en maillot aantrekken
iedereen kijken

na een week loopt de halve school erin XD

echt waar mensen kunen niet lezen ik had dus geschreven in de titel voor mensen die DENKEN dat ze een trend hebben gezet en nog in mijn bericht:

ik lees in veel andere topics van die mensen die denken dat ze een trend hebben gezet dus hier ff een topic waar je dat allemaal kwijt kan.

dus ik snap niet waar je nou zoon probleem mee hebt en voor de andere mensen die zeuren deze topic is gwoon voor mensen die denken dat ze een trend hebben gezeten het dan gewoon kwijt kunen omdat ze daar lol in hebben ik bedoel laat ze. als zei dat leuk vinden om te denken.