welke trend heb ji voor jou gevoel ''gezet''

ik lees in veel andere topics van die mensen die denken dat ze een trend hebben gezet dus hier ff een topic waar je dat allemaal kwijt kan.

mijn trends:
gekleurde veters (ik loop al een tijdje met gekleurde veters en opeens hebben al die schoenen winkels dat ook)
grote kettingen (ik loop er al een tijdje mee en ik lees net dat ze weer in gaan worden)
boyfriend jeans (jaa die draag ik echt al lang nu zijn ze ook weer in)

en nog wel meer dingen maar daar kan ik nu niet op komen.
p.s. ik snap ook wel dat ik die trends niet heb gezet maar dat het gewoon toeval is XD

Volgens mij bedoel je op welke trends wij voor ons gevoel hebben voorgelopen?

ik ben als eerste begonnen met diiddl plaatjes sparen op de basisschool

Door mij draagt de koningin een onderbroek…

Ik weet niet. Niemand doet me (gelukkig) na ^^.

Geen eigenlijk

Ik heb best wel vaak dat ik denk van: hee, dit lijkt me wel leuk om te kopen voor de winter/zomer. Net zoals van die sandaaltjes in de zomer, dat had ik bedacht bij mezelf en daarna zag ik dat die superveel te koop waren. En nu ook bij een bepaald jurkje en hogere laarzen.

Ik had een jaar geleden al mijn eerste Fringe tas.
Oké ik vind dit best opschepperig ofzo ;p

Ik doe wel eens me sokken over me broek heen bij gympen ofzo
& speldjes vastknippen op me kleren. en inmiddels doet me halve school dat XD

1 of 2 jaar geleden had ik een mannenblouse met een tailleriem eromheen ik had het van girlscene xD
maar de meiden bij mij op school vonden het geweldig en minstens 5 meiden hadden ertoen ook een gekocht.
vriendinnen van mij die het eerst vroegen xD

ahhahahaaha geniaal peer

ik vind het best kut dat iedereen mijn crocs nu heeft.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik was wat eerder als ‘de rest’ met de grungestijl die nu in is. Dit komt zooo opschepperig over. xd

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had zo’n zwarte schoentjes met klitteband en daarna hadde super veel op school ze.

en ik zocht laatst overal naar mooie zwarte suede pumps en toen zag ik ze echt bijna nergens en nu ik ze heb zie ik ze overal!

ik was een van de eersten die harry potter las in Nederland haha, maar verder heb ik alleen zoals iemand boven mij al had gepost, dat je denk van: hee dat wil ik kopen! en dan een maand later wil opeens iedereen dat. Maar ik denk dat ik me dan gewoon onbewust door modetijdschriften laat inspireren ofzo :stuck_out_tongue:

Ik kende Tokio Hotel en Jonas Brothers al eeuwen. Maar ik heb de trend niet gezet, het is vanzelf overgewaaid.

Dat komt omdat je zoiets als vrouw aan voelt komen.

Iedereen
Achtervolg haar XD Het is haar schuld!

Ik ben gewoon geen trendsetter :relieved: