Welke tik heb jij?

Ik heb een schoenen tik, alle schoenen die ik ook maar leuk vind koop ik. Heb jij een bepaalt iets waar je echt te veel van hebt? Riemen, schoenen, sjaaltjes noem maar op.

Schoenen, tassen, sjaals, oorbellen, kettingen, nagellak en veters.
Nu snap je natuurlijk dat me dat bakken met geld heeft gekost.

sjaals, schoenen

tassen, sjaals, riemen

Oorbellen! Elke keer als ik ga winkelen koop ik oorbellen ^^

oorbellen ;p en pennen, ik heb een overdosis aan pennen en oorbellen & klipjes :laughing:

schoeeenen & sieraden :slightly_smiling_face:

Op dit moment schoenen.
In het verleden was het altijd tassen & sjaaltjes.

plastic tasjes, haha
ik heb er echt ontzettend veel, want elke keer als ik iets koop, dan krijg ik die en bewaar ik ze, dus nou heb ik onderhand een verzameling :laughing:

lekker voor het milieu :cold_sweat:

vroeger had ik dat met schoenen.

nu DVD’s +boeken :slightly_smiling_face:

riemen en sjaals
en leuke goedkope 10 euro schoentjes :cold_sweat:
dan draag ik ze heel vaak en zijn ze na een maand helemaal dood xD

Niks eigenlijk :slightly_smiling_face:
Ohh wacht boeken
als ik ga shoppen moet ik me altijd echt beheersen om niet teveel boeken te kopen

nagellak echt niet normaal

Labello’s
als ik er een zie die ik nog niet heb, en ik heb geld, dan is het BAM kopen die hap. haha

Schoenen, natuurlijk, voor de meeste meisjes is het óf schoenen óf tassen (nou vind ik tassen ook heel leuk…).

Shirtjes, voor ik mijn kast uitmestte had ik zo’n 45 t-shirtjes of spaghettibandjesshirtjes, nou is dat voor de modegekke meisjes op dit forum misschien niet zo heel veel, maar wel in vergelijking met de andere kleren die ik had.

En het is dat ik op dit moment moet sparen van mezelf (zit zonder bijbaantje, nog :C ), want ik wil op dit moment jassen, iedere jas die ik zie wil ik kopen en ik wil bij iedere outfit een passende jas.

tassen

schoenen!!

Haarspeldjes :relieved:
En eerst altijd nagellak

Volgens iedereen heb ik een schoenentik
Maar ik ben zelf van mening dat ik een zonnebrillen/veters tik heb x)